... mert választani kell

STOP Soros?

2018/05/31. - írta: Válasszunk

A STOP Soros kapcsán több fontos problémám van. Hallottam néhány egykori Soros ügynökről. Az egyiküket Orbán Viktornak hívják. Az, hogy valaki támogatást kap Soros Györgytől, esetleg meg is hallgatja Soros György tanácsait, olyan célok érdekében cselekszik amik akkor közös célnak tűnnek nem jelenti azt, hogy ez holnap is így lesz. És pláne nem jelenti azt, hogy mindenben egyet kellene értsen Soros Györggyel. Sőt azt is, hogy holnap Soros György nem gondolhatja meg ugyanúgy magát, ahogy egykor Orbán Viktor tette. A STOP Soros akkor személyeskedik, amikor lehetne érvelni is.

Az illegális migráció elősegítését büntetni érdekes ötlet. Leginkább azért, mert teljesen értelmetlen a tényállás, hiszen a legtöbb elkövető nem az illegális bevándorlást, hanem az általa legálisnnak gondoltat kívánja segíteni. Joggal beszélnek a tisztességes eljárás jogáról és sok másról. A BTK pedig pontosan tisztázza, hogy ahol a törvény nem rendeli külön büntetni a gondatlanságot, ott az nem is büntethető. Még akkor sem, ha okod van feltételezni, hogy ebből baj lesz, de bízol a következmények elmaradásában.

Felmerül a kérdés, hogyha ez szándékosan történik meg, és az elkövető tudja, hogy ő milyen jogsértéshez járul hozzá, akkor ezt aa jogsértést hogyan kezeljük? Ha a jogsértés során bármilyen bűncselekmény megvalósul, akkor a bűncselekmény elkövetését segíteni bizony büntetendő. Bűnsegéd, társtettes vagy akár felbujtó is lehet. Ha viszont az illegális migráció, ennek kapcsán megtéveszteni a hatóságokat, majd a kapott anyagi előnyökkel élni sok esetben nem bűncselekmény, akkor miért nem az?

Ha ennek elősegítése különföldön írt, terjesztett információs csomaggal megvalósulhat, így a BTK területi hatálya alapján az új büntetési tétel nem alkalmazható, akkor miért hagyja a FIDESZ, hogy az államot olyan illegális migránsok károsítsák meg, akik a nemzetközi és a hazai jog szerint sem jogosultak a menekülteknek kijáró védelemre? 

Tegyük fel nincs e téren megfelelő védelmünk, és ezért az új BTK módosítás, akkor miért nem büntetjük az illegális migránst? Miért nem bűnsegédként büntetjük azt, aki neki segít illegális tevékenységgel megkárosítani a magyar államot, az adófizetőket? 

Ha Soros György véleménye a migrációról sokban változott és jelenleg sok dologban éppen ugyanazt mondja, mint a kormány, akkor miért kell ezt a törekvést STOP Soros néven említeni? Ha sok dologban továbbra sem ért egyet a kormány Soros Györggyel, akkor hova lett a tartalmi kritika? Miért nem tesznek azért, hogy a kérdésben, mi vlasztók akik sok kérdésben a kormány álláspontját is osztjuk mondjuk a közmédia nyilvánossága előtt szállhassunk vitába a Soros György által támogatott civilekkel.

Azt megértem, hogy ehhez az Index, a 444 és sok más lap miért nem ad teret, de a hasonló kezdeményezések támogatása a közmédia feladata lenne. 

126 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://valasszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5214013894

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SOROS TERV az maga Orbán Viktor 2018.06.01. 19:04:22

Világnézetet, vallást, pártot, küzdő társakat, barátokat, politikai irányt váltani neki nem probléma. Persze sokan másoknak sem. Vona Gábornak - egykori tanítványának - például még nevet sem. (szül. Zázrivecz Gábor) Orbán Viktor szerintünk nemsokára ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aptikjampó 2018.06.01. 11:59:38

Nocsak nocsak, csak nem ismét egy érzékenyítő tréninget olvashatunk Soros és a migránsok védelmében?
Fiúk, miért nem bírjátok felfogni hogy nem vagyunk kíváncsiak sem Sorosra, sem a migránsokra?

aptikjampó 2018.06.01. 12:05:42

@maxval balcán bircaman: Azt mondja.
Érdekes változást figyeltem meg a B1-en. Megjelentek egészen tárgyilagos posztok újabban, ugyanakkor a főposztolók már olyan irreális agyrémeket írnak ami felveti a mentális sérültségük gyanúját.

aptikjampó 2018.06.01. 12:16:27

"a legtöbb elkövető nem az illegális bevándorlást, hanem az általa legálisnnak gondoltat kívánja segíteni. "

A bevándorlás állami hatáskör. Magánszemélyeknek, civilszervezeteknek itt semmi keresnivalójuk.
Na persze ha eltartanák meg integrálnák az általuk bevándoroltatott embereket az más lenne, de a csalánt más faszával szeretik verni természetesen.

2018.06.01. 12:24:34

@aptikjampó:

"Fiúk, miért nem bírjátok felfogni hogy nem vagyunk kíváncsiak sem Sorosra, sem a migránsokra? "

A "fiúk" alatt gondolom a fidesz kormányt értetted, akik a pénzünk milliárdjaiból teleplakátolták ezekkel az egész országot.

aptikjampó 2018.06.01. 12:40:46

@Mia_D: Gondolod? :D
Nem nem őket értem a fiúk alatt, nekem az tünt fel hogy kerítést építettek.
Nem igazán vettem észre hogy telepakolták volna az országot, de ha te úgy gondold akkor mit ugrálsz, teljesült a szíved vágya. Menj hát, keresd fel őket és lásd el minden jóval. Olvashattad mi a véleményem, ha szereted tartsd el őket!

Aquincum 2018.06.01. 12:46:55

@maxval balcán bircaman: Orbán? Egy jellemtelen, köpönyegforgató szarházi.

2018.06.01. 12:50:44

@aptikjampó:

Érdekes módon dőlsz te is a saját kardodba.
Ezt írtad:
"Fiúk, miért nem bírjátok felfogni hogy nem vagyunk kíváncsiak sem Sorosra, sem a migránsokra? "

Ez itt szerinted micsoda?
www.google.com/search?q=soros+plak%C3%A1t&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjZ-P-DpbLbAhVSJVAKHUPJAuMQ_AUICigB&biw=1217&bih=579#imgrc=X62ZDDjZ1FUrLM:

"Nem igazán vettem észre hogy telepakolták volna az országot, "
Te vak vagy simán csípőből hazudsz a másik szemébe?

A Soros tervről hallottál már?
A stop Soros törvényről hallottál már?

Minek hazudozni olyan helyzetben, mikor nincs értelme?

Fergio 2018.06.01. 12:51:30

@aptikjampó:
"Fiúk, miért nem bírjátok felfogni hogy nem vagyunk kíváncsiak sem Sorosra, sem a migránsokra?"
Ha nem vagy kíváncsi, aki mi a faszt kommentezgetsz itt? Húzzál a kedvenc propaganda posztjaidhoz, és éltetsd Orbán Vikit, amiért építetett egy kerítést. A 300 km-es déli magyar határon 150 km-ert. Örüljünk wazze! És ez a kerítés megállította a bevándorlást Európába, igaz? Azért kaptak el vagy 70 migránst a romániai határon vagy 2 hete... kivehetnétek az agyatokat "fiúk" a kormány mosógépéből, mert már ki van mosva rendesen.

Kivlov 2018.06.01. 12:55:41

"...az általa legálisnnak gondoltat..."
És kit érdekel, hogy ő mit gondol legálisnak? A törvények leírják, hogy mi legális, mi nem. Az se számít, hogy az illető ismerie-a törvényt vagy nem. Be kell tartani és kész.

aptikjampó 2018.06.01. 13:02:25

@Mia_D: Ha zavar a dolog, akkor viszont itt a stop soros törvény, nem lesz betelepítés. Bécsben találsz belőlük ha hiányoznak. Nem én dőlök itt a kardomba, te értetlenkedsz, mert egyéb fegyvered nincs.

aptikjampó 2018.06.01. 13:06:48

@Fergio: Azért jövök ide hogy kommenteljek. Ha te ezt frusztráció ként éled meg az a te bajod engem ugyanúgy nem érdekel mint a bárgyú véleményed rólam.

odysszeusz 2018.06.01. 13:08:11

Egy azért (minden él nélkül írom) egy szimpla baromság Soros Stop! Közröhej tárgya vagyunk az ÉRTELMESEK körében. Hol a büdös pi@@ában hoznak ilyen eszement törvényt "parlamentben"? Ennyi állatot megválasztani eccccerre megint csak az abnormalitást hozza előtérbe...akik bólogatnak ennek a hülyeségnek amikor tudván tudják, hogy ez az állatság teteje?!!
Azt meg elképzelni hogy ez a "törvény" megvédi az országot a migrációtól...nevetséges...egyszerűen. Mamelukok hada...

Kivlov 2018.06.01. 13:10:56

@odysszeusz:
A betörők elleni törvények se védenek meg a betöréstől, mégis hoznak olyan törvényeket is...

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2018.06.01. 13:15:27

Orbán soros embere ma is. Eddig negyedmillió biorobotot szállított le nyugatra.

s 2018.06.01. 13:15:48

@Mia_D: + a letelepedési kötvénnyel nemzetközi körözés alatt álló bűnözőkkel árasztják el Magyarországot és Európát és zsebre teszik ezt a lóvét.
Igaz -e rogántónió, hogy basznám telibe cecília kisasszonyka újraszabott szopós kis kurva szájacskáját. Te retkes kis geci, vékonyka hangon buzuló tetvedék vadászgörény.

aptikjampó 2018.06.01. 13:19:12

@Mia_D: Jaj, mea culpa! Félreolvastam telepakolnak, közben teleplakátol volt!
Hát bizony a plakát jelenti hogy nem vagyunk kíváncsiak Sorosra.
A félreolvasáson kívül a másik hiba az volt, hogy túlbecsültelek és amikor azt írtam hogy nem vagyun kíváncsiak Sorosra, akkor te a plakátot hoztad fel ellenérvként? Szerinted a szépségéért rakták ki?
Ti mindig alá tudtok menni a saját amúgy sem magas színvonalatoknak? Vazze, ha légypapír van nálam, akkor szerinted én szeretem a legyeket?

2018.06.01. 13:19:14

Tudja valaki, mi az az időpont, amikortól Soros mindig is a fidesz ellensége volt?

s 2018.06.01. 13:21:16

Gyerekek, miért nem basszátok seggbe orbánotokat, aztán nyaljátok ki a seggéből a szaros gecit.
Ja, hogy már megtettétek és folyamatosan ezt csináljátok. Akkor bocsika.

aptikjampó 2018.06.01. 13:26:41

@Fergio: Az idejárásom azért zavar, mert olyan a családi hangnem errefelé mint amit az "S" nevű kolléga is nyomat és neked inkább az a világod?

colonel Tigh 2018.06.01. 13:34:14

Válasz a poszt végén feltett kérdésekre: azért, mert a Stop Soros törvénynek semmi köze a migrációhoz. Ezt a törvényt nem azért alkották, hogy "megvédjék" az országot a migránsoktól, meg egy 90 éves öregembertől. Az igazi céljuk az, hogy ellehetetlenítsék a számukra (és senki másra nem) veszélyes civil szervezeteket, azokat, akik a nernek roppant kellemetlen, simlis ügyekre világítanak rá.

aptikjampó 2018.06.01. 13:39:28

@Mia_D: Ez egyre rosszabb.

Nem az a céloom hogy téged szórakoztassalak.

aptikjampó 2018.06.01. 13:51:20

Miután leült a beszélgetés, szeretném köszönteni a sorrendben harmadszor megválasztott Orbán Viktor miniszterelnököt születésnapján! Aki nem tudná, negyedszer miniszterelnök. Most kétharmaddal. Újabb négy évig.
:D

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 14:22:50

@colonel Tigh: Azt, hogy ezek a szervezetek senki másra ne lennének veszélyesek vitatnám. Viszont e veszélyek jelentős része nem rossz szándékból, hanem emberi hibákból, a visszahangkamrákból, stb. ered ezért ezek egy része érdemi vitával kiküszöbölhető.

Azt gondolom, hogy e hibák kiküszöbölése esetén az érintett szervezetek kormányhoz való viszonya is megváltozna.

Fergio 2018.06.01. 14:27:18

@aptikjampó:
"Az idejárásom azért zavar, mert olyan a családi hangnem errefelé mint amit az "S" nevű kolléga is nyomat és neked inkább az a világod?"
Igen, miért van valami poblémád a hangnemmel kapcsolatban? Pont olyan, mint a többi blogon, ahol a fidesz birkák bizonygatják, mennyire imádják Orbánt aki a több milliárdos plakátkampány ellenére a végén csak beengedte az 1290 menekültet. Annak örülök, hogy a sok Fidesz barom is fizette a plakátkampány költségét az adóforintjaitokból láthatóan feleslegesen. Ha majd az EU-tól nem kapunk annyit zsét mint eddig, mert rájönnek végre, hogy a cigány vezér mindet a haverjainak osztogatta szét baromságokra, akkor majd számítana a pár milliárdocska. De egyelőre arra kell költeni a pénzt, hogy a mgyar emberekben kialakuljon az idegen gyűlölet, bár egyet sem ismernek közülük.
Puszilom Orbikádat szülinapján, úgy látom a seggnyalási hierarchiába te is beneveztél. Tudod ez úgy indul, hogy Putyin - Orbán - Orbán összes haverja akik eltettek pár milliócskát - 2 millió magyar hülye akiket megvezetett (aki a többség a 8 millióból) - és te. Hajrá ajaktempó vagy mi a neved, mehet a mély torkos! :DDD

röf 2018.06.01. 14:35:21

A helyzet roppant egyértelmű.
A papírok nélkül, erőszakosan, szabálytalanul, magyarán illegálisan bejövők az illegális határátlépők.
A papírral, határátkelő helyen illedelmesen bejelentkezők lehetnek menedékkérők, esetleg….
Utóbbi marad és elbírálják, előbbit kihajítani, mint a cicát kakilni.
Az istápolóikkal együtt.

bkkzol 2018.06.01. 14:47:50

@röf: Maximálisan egyetértek. Rövid, tömör és érthető megfogalmazás.
Valószínű ottonában is azért támogatják Sorost ,mert így tudják gyengíteni az európai egységet. Az usának nagyon nem érdeke egy gazdaságilag erős egységes Európa.
Próbáljanak meg ezek a "civil szervezetek" az usa-mexikói határon "dolgozni"!

aptikjampó 2018.06.01. 14:54:09

@Fergio: Hát látom hogy van problémád bőven! Sok sikert a feldolgozásához, remélem nehéz lesz! Időd van bőven 22-ig. :D

Fergio 2018.06.01. 15:12:39

@aptikjampó:
Nagyon gyenge eresztés ez a komment, látszik, hogy már nem tudsz mit írni... de hát mit is várna tőletek az ember??? :DDD

VT Man 2018.06.01. 15:15:49

@Mia_D:
"A "fiúk" alatt gondolom a fidesz kormányt értetted, akik a pénzünk milliárdjaiból teleplakátolták ezekkel az egész országot."

Meg a sok ballib birka bloggerre, akik naponta telefosnak minden blogot (anti) Sorosozassal.

Ami ugyanugy kezd mar unalmas lenni.

aptikjampó 2018.06.01. 15:31:17

@Fergio: Nem baj, még így sem múltál felül a válaszoddal.
Persze nem is számítottam ilyesmire.

Fergio 2018.06.01. 15:44:31

@aptikjampó: Figyu ajaktempó, lapos már ez a beszélgetés. Lehetne, hogy bekéredzkedsz Orbán szülinapi bulijába, és tátott szájjal ámulsz emberi nagyságán?
Mert itt már nem osztanak neked babért úgy látom...

Fergio 2018.06.01. 15:46:28

@VT Man:
Meg a sok fidesz-birka fizetett trollra, akik telefosnak minden újságot Sorosozással és migráncsozással az orosz kamuportálok jóvoltából.

Ami ugyanúgy uncsi, hidd el.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 15:53:50

@röf: Téves a megközelítésed, elsősorban azért, mert mondjuk az ukrán polgárháború elől menekülő ember a nemzetközi jog alapján bárhol és bárhogy átlépheti a határt, hiszen éppen az életét menti, addig a biztonságos országok sokaságán át érkező Szír már rég nem menekül, az ő bevándorlását a saját gazdasági érdeke motiválja.

aptikjampó 2018.06.01. 15:57:06

@Fergio: Nem terem babér! Úgy mondják. Tudod hozott anyagból dolgozom, gyenge poszt +gyenge vitapartner nem inspirál csodákra sajnos. :P

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 15:59:11

@Fergio: @VT Man: @s: Csak szólok, hogy a post egyik fontos észrevétele, hogy a személyeskedés miért hiba a STOP Soros kapcsán és a valós problémák normális kezelése mellett szól.

Úgy látszik, páran úgy értitek tőletek ez nem hiba, ti nyugodtan bemutatkozhattok a stílussal, és bemutathatjátok azokaat az embereket is akik ilyenre neveltetek titeket. A gond csak az, ha ez sikerül, akkor a kialakuló véleményeken, a titeket felnevelők érintettségén viszont várhatóan vérig fogtok sértődni.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 16:17:16

@aptikjampó: Ha olyan gyenge lenne, lett volna ellenérved is, és nem csak azt mutatnád be, hogy valahol érvelés helyett beszólni tanultál. Ez utóbbi ugyanis azoknak is szégyene, akik erre tanítottak téged. Ezzel meg csak az a baj, hogy itt arról a fajta nevelésről van szó, ami 100%-ban szülői felelősség.

"Ha viszont az illegális migráció, ennek kapcsán megtéveszteni a hatóságokat, majd a kapott anyagi előnyökkel élni sok esetben nem bűncselekmény, akkor miért nem az?"

Ez egy fontos kulcsmondat, amire érdemes lenne válaszolnod. "Ha ugyanis amit a migráns csinál a kormány szerint NEM bűncselekmény és nem is akarják, hogy az legyen, akkor semmi sem indokolja, hogy a segítőtt jobban büntessük. "

Ugyanis erre a kérdésre kétféle válasz adható.

Az egyik, hogy az illegális migráció jelentős része bűncselekmény és mindig is az volt.

A migránsok "jobb élet reményében" szövege mögött illetéktelenül szerzett anyagi haszon megszerzésére vonatkozó törekvés áll. Ez esetben ők ezért tévesztenek meg mást (hatósági személyeket, hatóségokat) ami csalás.

Aki ebben segít, az bűnsegédként követi el a csalást.

Az ezt segítő szervezet bűnszervezet, és ilyen szervezet részeként, szervezett módon elkövetni a csalást súlyosabb megítélés alá tartozik. Ha ezt külső finanszírozás is segíti, ez valaki munkája, az ismét súlyosabb megítélést jelent.

Ebben az esetben viszont a bűnszervezetben résztvevő bűnsegéd, társtettes, felbujtók, stb. esetében a büntetés sok évnyi szabadságvesztés lenne.

A mostani specifikusabb szabály néhány nap elzárásnál megáll a próbálkozók honorálásában.

Ha a személyeskedő "STOP Soros" szöveg helyett, a hatóságok ilyen megtévesztését tudatosan elősegítő civileket a rendőrség és az ügyészség munkájának köszönhetően sittre vágnák az annak ellenére (Vagy épp azért) lenne jogállami megoldás, hogy pl. sok Soros által finanszírozott civil szervezet szinte minden munkatársát sittre vágnák.

Ha a kormány, az ügyészség, a rendőrség a hivatalos munkája során észleli bármi olyan hivatalból üldözendő bűnt, amit adott civil szervezetek elkövetnek, akkor nem STOP Soros törvényt kell írni, hanem a meglévő törvények alapján az elkövetőket börtönbe kell zárni.

A másik válasz, ha nem látjuk sem a csalást, sem az intellektuális közokirat-hamisítást, sem sok mást, ami az illegális migrációnál felmerülhet. Ugyanakkor ez a folyamat emberi jogokat sért, hisszen nem csak a migránsnak vannak emberi jogai. Akár akarjuk kriminalizálni, akár nem, mivel nem csak az illegális migránsnak vannak emberi jogai, hanem mindenki másnak is, ezért a migráns tevékenységét kell kriminalizálni. Azzal együtt viszont az ezt segítő civil bűnsegédként is bűnös és a STOP Soros külön felesleges.

2018.06.01. 16:26:00

@aptikjampó:

Frusztrált vagy anyukám.
Régen kaptál már valamit a lábad közé, ezért látsz mindenütt migráncsot, bár jelenleg egy sincs, aki illegálisan lépett volna magyar földre - a propaganda Tv-nek ne higgy, azok a tavaly előtti képeket tolják újrahasznosítva -, de téged ez ne zavarjon.

Menj, oszt told a vibrit, miközben kedven vezíredre gondolj, nehogy kiess a pikszisből. Jut eszembe, trafik van már? Esetleg föld?

Fergio 2018.06.01. 16:39:00

@Válasszunk:
Sajnos ez az oldal sincs moderálva, emiatt olyan posztolók ütnek meg bizonyos stílust, amelyre csak ugyanazzal a stílussal lehet válaszolni, hogy ne gázoljanak át mindenkin. Csak szólok, hogy a blog moderálása a Te feladatod lenne. Ha a stílusom miatt kitiltasz nem probléma, de akkor tedd meg azokkal is, akik ezeket a posztokat és blogokat arra a célra használják fel, hogy uszítsanak, és hergeljenek, konstruktív javaslatuk még véletlenül sincs.

A Stop Soros törvénytervezettel kapcsolatban pedig ajánlom figyelmedbe a következő érdekes jogi véleményt:
www.facebook.com/nagyboldi/posts/10214394970581313

aptikjampó 2018.06.01. 17:03:56

@Válasszunk: " Ha olyan gyenge lenne, lett volna ellenérved is, és nem csak azt mutatnád be, hogy valahol érvelés helyett beszólni tanultál. Ez utóbbi ugyanis azoknak is szégyene, akik erre tanítottak téged. "

Nem tanították, itt vettem fel a stílust. Olyankor operálok vele, amikor egyébként lehetetlen kommunikálni a pácienssel. Tekintsd meg dicső ellenfelemet akinek írtam, azzal indított hogy minek vagyunk itt. A másik kollégának félreolvastam egy szavát, azért ugyan elnézést kértem, de a kommentje a helyes szóval sem állta ki a logika próbáját. Erről ennyit.
A jogi érveidet értem, részint igazad van abban hogy külön a Stop Soros felesleges, mert a Btk. lefedi már így is a kérdéskört.
Ezt szerintem az magyarázza, hogy a migráció alapvetően háborús menekülésnek van beállítva és ez alapján humatnitárius cselekedetnek állítják be a segítésüket. Aki ezt törvényileg akadályozni próbálja azt nemzetközi nyomás alá helyezik.
A jogvédőkkel túlságosan elszaladt a ló, számos bűncselekmény elkövetésénél vetik latba befolyásukat ha kisebbség, valamilyen közösség, vagy egyéb általuk favorizált kategóriába tartozó az elkövető. Olyan esetekben, amikor egy közönséges halandó magától értetődően büntetést kapna.
Hoznék külföldi példát is, a németektől érkező néhány hír lenne az. Migránsok elég meredek dolgokat művelnek és a rendőrség nem igazán mert tenni ellene. Kicsit ismerem az ottani rendvédelmet és tudom hogy ha ugyanezt egy echte német csinálná, olyat kapna hogy leesne a haja!
Na kb. ezért alkotnak itt most testreszabott törvényt, mert a meglévő lejáratódott. Hogy "nemzetközileg" engedik e használni, azt nem tudom.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 17:04:35

@Fergio: Nem hiszek a PC-ben és hiszek abban, hogy a durva, bunkó embernek is joga van részt vennie a közéleti vitákban. Ez a demokrácia alapja.

A moderálás kapcsán elsősorban az ember saját felelőssége, mennyire hoz szégyent magára.

Ha ismétlődnek valótlan állítások, és az adott emberrel több a munka, mint amennyit a megszólalásai haszonként érnek, akkor jöhet kitiltás, de stílusért önmagában nem.

Az általad hivatkozott jogi vélemény a szándékosság kérdését nem vizsgálja, mint azt sem, hogy valami mikortól lesz illegális. Ellenben számos kérdés olyan mélységű kibontását várja el, ami máskor sem történik meg, hanem a jogszabály értelmezése a bíróságra marad.

aptikjampó 2018.06.01. 17:16:53

@Fergio: ezeket a posztokat és blogokat arra a célra használják fel, hogy uszítsanak, és hergeljenek,

Véleményközvetítésre, ugyanúgy mint ahogy a poszt is ilyen céllal íródik. Uszítani, hergelni a balfácánok hagyják magukat. Én a beszólásod után kezdtelek zrikálni. De amúgy ne zavartasd magad, ha azon kívül hogy kit hogyan tiltsanak ki van érdemi mondanivalód is ne fossz meg minket tőle!

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 17:18:21

@aptikjampó: A jogvédők érzésem szerint jelenleg amikor egyes csoportok jogszerűtlen magatartását is védik, másik csoport jogait elnyomják, másoktól a jogsértés tűrését várják el, az jelenleg sem törvényes.

A BTK 216. §-a a többséget is védei, még akkor is, ha ez ellen sok jogvédő tiltakozott.

Érzésem szerint a fizikai és verbális agresszió a többséggel szemben, kihívó, közösségellenes magatartás. És sajnos alkalmas arra is, hogy a megcélzott csoport egyes tagjaiban riadalmat keltsen. Ha a jogvédő által védett csoport tagjai valaki ellen már elkövettek bűncselekményt, akkor ez a hatékonynak látszó fellépés mindenképpen alkalmas a riadalom keltésére.

Ha ennek célja megvalósulna, a többségnek le kellene mondania emberi jogai egy részéről, mások viszont túlléphetnék a jogaik jelentette kereteket. Az ilyen diszkriminatív, emberi jogokat sértő magatartás, jelentős érdeksérelem okozására irányul.

A PC nevében a Nyílt Társadalom pártolói által alkalmazott diszkrimináció, és a kapcsolódó verbális agresszió érzésem szerint túllép a jóhiszemű, jogszerű véleménynyílvánításon, és akár súlyos bűncselekmény lehet.

Feltételezve, hogy nem egyszer lépik túl a határokat, nem csak ezt követik el, itt 5 évnél hosszabb szabadságvesztésről lenne szó.

A STOP Soros esetében alkalmazott elzárás ezt nem váltja ki.

aptikjampó 2018.06.01. 17:22:49

@Látens Inszinuáció: Frusztrált vagy anyukám.

Na mielőtt meg akarnál dugni szólok hogy nem csaj vagyok..
Úgyhogy marad látens az inszemináció! :D Tahó! :P

s 2018.06.01. 17:46:01

@aptikjampó: "Újabb négy évig." Ezzel azért ne siess annyira . . .

anyadmajma 2018.06.01. 19:18:18

@aptikjampó: haggyad, ezt nem zavarja az sem, ha egy kecske bassza meg.
Sőt,mint sátánimádó, még tetszik is neki. Mert Jézus tanainak pont az ellenkezőjét csinálják a bandájával együtt.

2018.06.01. 19:23:18

@aptikjampó: @Válasszunk:

Számodra még nem derült ki, hogy ez az aptikjampo, ez egy troll?
Neked nem tűnt fel, hogy ha kritizálod a fideszt vagy a kormányzatot, akkor onnantól egy senki vagy?
Egy ilyen blogon csak a trollok esnek neked.
Ha publicitásod lenne, holnap már a Magyar Időkben szednének cafatokra.
Válasszunk!
Ez Orbán Viktor rendszerének lényege.
Ez a mai magyar politika lényege.

Fergio 2018.06.01. 19:27:03

@aptikjampó:
Nagyon messze vagy attól, hogy engem zrikálj, és én azt megérezzem. Egyébként volt mondanivalóm, csak te sajnos arra egy szót sem reagáltál. Sajnos érdemi beszélgetést ebben a témában (sem) lehet úgy folytatni, ha nagyképű, becsmérlő, fennhéjázó stílusban teszed. Az ilyen fajta megnyilvánulásokra csak ugyanazzal a stílussal lehet reagálni, mert az ilyen primitív stílust használóknak nem lehet elmagyarázni, hogy ne így kommunikáljanak. Ez a Soros-hiszti hazugságokon alapul, a 2015-ös és a 2017-es Soros javaslatok félremagyrázásával. Lásd nemzeti konzultáció. Aki ezeket a tényeket nem fogja fel, és még most is Soros-hisztizik, nincs azzal miről beszélni. Az egész Sorosozás a kormány részéről semmi másról nem szól, mint az általa támogatott - és a kormány számára politikailag veszélyes - szervezetek ellehetetlenítéséről. Ez a lényeg, a többi csak színjáték.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 19:31:05

@Mia_D: Nem. Mert a jogi érvet és sok mindent elfogadta. Ellenben azt látom, hogy a másik oldalról jövő konstans személyeskedés itt is megjelent. És abból az irányból hasonló pozitívum ritkábban jön.

Fergio 2018.06.01. 19:33:33

@aptikjampó:
"Tekintsd meg dicső ellenfelemet akinek írtam, azzal indított hogy minek vagyunk itt. "

Csak hogy tiszta legyen, mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás, ez volt az első kommented:
"Nocsak nocsak, csak nem ismét egy érzékenyítő tréninget olvashatunk Soros és a migránsok védelmében?
Fiúk, miért nem bírjátok felfogni hogy nem vagyunk kíváncsiak sem Sorosra, sem a migránsokra?"

Ha én nem vagyok kíváncsi sem Sorosra, sem a migránsokra, akkor nem olvasok Soros-ról szóló blogot. Ha mégis megteszem, akkor ne kezdjek ilyen hozzászólással, mert magamat lövöm pofán. A stílus az egy másik kérdés. A mosdatáshoz jól értesz, csak sajnos én figyelek.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 19:34:27

@Fergio: Mástól kaptál rá választ, azzal nem foglalkozol...

Fergio 2018.06.01. 19:46:55

@Válasszunk:
De foglalkozom, íme:

"Az általad hivatkozott jogi vélemény a szándékosság kérdését nem vizsgálja, mint azt sem, hogy valami mikortól lesz illegális. Ellenben számos kérdés olyan mélységű kibontását várja el, ami máskor sem történik meg, hanem a jogszabály értelmezése a bíróságra marad."

A jogszabály értelmezésének kiskapuja a magyar jogrendben egy kedvelt tézis, már csak azért is, mert a bírók és az ügyészség is a kormány és a Fidesz kezében van.
Arra hivatkozni egy nagyon sarkalatos törvény létrehozásánál, hogy "máskor sem történt meg" felületes magyarázat. Pont az a probléma az "áldemokráciával", hogy ezeket a kiskapukat használja ki a saját autokrata módszerének érvényesítéséhez.
Nem hiszem, hogy a törvénytervezetet ennyire felületes jogászok alkották meg. Inkább az a véleményem, hogy direkt így alkották meg.

2018.06.01. 19:57:04

@Válasszunk:

Elfogadta a jogi érveket? :D
Te tudtad, hogy Magyarországon 2000 soros zsoldos dolgozik, akit név szerint ismer a magyar kormány és a céljuk, hogy pénzért megdöntsék a magyar kormány hatalmát? Nyilván teljesen alkotmányellenes módon, ami kimeríti a hazaárulás fogalmát szerény véleményem szerint.
És erről bizonyítéka is van a magyar miniszterelnöknek, amit nagy nyilvánosság előtt jelentett be.

Hogy lehet, hogy még nem tartóztattak le senkit és nem csaptak le rájuk a jog teljes erejével?
Ez nekem nagyon nem tetszik!

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 20:07:51

@Fergio: Nem menrém felületes magyarázatnak mondani, hiszen az eddigi esetek kapcsán az alkotmányosságot minden eddig kormány alatt vizsgálták, nincs ezzel kapcsolatban nemzetközi szinten sem probléma.

Pl. a bűnszervezet fogalmánál sem határozzuk meg előre a szerveződés formáját, módját, stb. mégis bírósági úton ez mérlegelhető és szinte minden ország jogrendje használ ilyen fogalmakat.

Az a vélemény így ezen az alapon szöges ellentétben áll minden eddigi Alkotmánybíróság, minden nemzetközik szervezet normájával, így a megalapozottsága kérdéses.

Ugyanakkor alapvető problémákról nem vesz tudomást. Így a kritika valóban felületes.

A jogszabály viszont nem. Hiszen a BTK általánosságban is előírja azt, hogy ahol nem teszik külön büntethetővé a gondatlanságot, ott az elkövető szándékának minden tényállási elemre ki kell terjednie.

Nem elég az, hogy a bevándorlás jogellenes legyen, az azt segítő személynek tudni, vagy legalább valószínűsíteni és elfogadnia kell a bevándorlás jogellenes voltát.

Ilyen jól felismerhető különbség az aki több országon át jönn, a korábbi biztonos befogadó ország helyett egy "jobb élet reményében", anyagi előnyök megszerzése érdekében választja az EU-t.

Ezt egészíti ki a társadalomra való veszélyesség szempontja és az, hogy senki sem büntethető olyan tény miatt, amiről nem is tudhatott. Ez alapján a paragrafus alapján gyakrolatilag senkit nem fognak tudni elítélni.

Így ez a paragrafus nem alkalmas senki üldözésére. Annál inkább egy a választói akarat érdekében bevezetett, gyakorlatban nem is alkalmazott, felesleges jogszabály.

Viszont az érintett civilek nem csak a kormányra nézve veszélyesek, károsak, ezért megvan az a választói akarat ami az adott szervezetek elleni fellépést követeli meg. A jelenlegi BTK módosítás egy eddig szabadságvesztéssel fenyegetett cselekvésre hoz most úgy egy specifikusabb szabályt, hogy a büntetés sokkal kevesebb ÉS ezt a választónak úgy adja el, mintha fellépne az adott csoport ellen.

aptikjampó 2018.06.01. 20:07:54

@Fergio: Téged sérelem ért! Hüp hüp.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 20:09:55

@Mia_D: Az alkotmányellensség ellenére sem jelent automatikusan hazaárulást az ilyesmi. És amennyire elítéljük akár az orosz propagandát, akár a vele egy húron pendülő hazai viselkedést, annyira a másik oldal is elítélhető.

Az érintett szervezetek tevékenységét veszélyesnek is tartom, de ez legfeljebb gondatlanság. Egy olyan dologban mutatnak fel egy enyhe gondatlanságot, ami csak szándékosság esetén lehetne büntethető.

aptikjampó 2018.06.01. 20:15:01

@Mia_D:

"@aptikjampó: @Válasszunk:

Számodra még nem derült ki, hogy ez az aptikjampo, ez egy troll?"

Esküszöm sírok!

Mia_D
0 bejegyzést írt és 46 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

 2013.09.15. óta tag.

2018.06.01. 20:22:12

@Válasszunk:

"Az alkotmányellensség ellenére sem jelent automatikusan hazaárulást az ilyesmi."
Az alkotmányellenesség önmagában az nem.
De, ha magyar állampolgárként, alkotmányellenes módon meg akarod dönteni a magyar kormányt, az azért már igen.

Elnézést, de mit keres itt olyan kijelentés, hogy másik oldal? És mit jelent olyan kijelentés, hogy propaganda?
Magyarország Miniszterelnöke tájékoztatta a lakosságot, hogy 2000 ember igencsak rossz dologban sántikál. Nem feltételezhetjük azt, hogy ez egy propagandaszöveg lett volna.

Fergio 2018.06.01. 20:25:00

@Válasszunk:
Így van.
Ez a törvénytervezet semmi másról nem szól, mint a hangulatkeltésről. Legyen miről csámcsogni, jogi értelemben tele van kiskapukkal, olyan szabályzással, amely már valamilyen formában most is létezik.

De az emberek örülnek, mert a kedvenc kormányuk az ördöggel, magával Soros Györggyel megint milyen jól fellépett.

Egyetlen kérdésem lenne: mi lehet annak a kormánynak a célja, amelyik kamu törvényeket hoz az emberek (szavazó polgárok) megtévesztésének érdekében?

Nagyon sajnálom ezt az országot és a lakóit, hogy ennyire megvezethetők. A mai társadalmakban, ahol az információ egy hatsávos autópályán robog, nagyon ügyesen kell lavírozni ahhoz, hogy úgy alkossanak véleményt a demokráciába bujtatott "diktátorok", hogy az embereknek az ne tűnjön fel. Látszat intézkedéseknek hívják, és nagyon profin vannak kivitelezve. Szépen lassan, anélkül, hogy az emberek észrevennék a végén a Kádár-korszakban találjuk magunkat. Orbánék iszonyú profik, pontosan tudják, mire harap a nép.

Részemről lezárnám ezt a beszélgetést, mert eljutottunk oda, ami bennem is kérdésként merült fel, és nagyon jól levezetted. Jó volna, ha a blogokon ilyen jellegű beszélgetések történnének, rájönnénk jó vagy rossz dolgokra. Jó hétvégét! :)

ulpius66 2018.06.01. 20:25:54

Nekem kibaszottul bejön ez a STOP SOROSS!!!!!!!

Mán csak azért is, mert ezzel kibaszottul bosszantjuk az ENSZ, az EU, Németország és Franciaország vezetését.... és ráadásul antiszemiták is vagyunk, mert a zsidó SoroSS elvtársat basztatjuk....

Csupa öröm az élet!!!!

Fergio 2018.06.01. 20:29:13

@aptikjampó: mi a helyzet ajaktempó? Vége van a szülinapi bulinak? Sikerült valamelyik Orbán-családtaghoz "közelebb" kerülnöd? :DDDD

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 20:48:23

@Mia_D: Amiben sántikálnak pont az, mint a ruszki propaganda, facebook hirdetés, stb. amivel választás befolyásolnak, csak más oldalról. Se nem jobb, se nem rosszabb. Nem büntethető, de nem is túl pozitív. A 2000 ilyen ember még nem is túl sok...

2018.06.01. 20:51:31

@Válasszunk:

"facebook hirdetés, stb. amivel választás befolyásolnak"

Ez törvényellenes?
Amit a CÖF tesz az törvényellenes?
A CÖF nyilván befolyásolja a választásokat a tevékenységével.
Ők rajta vannak ezen a listán?
Ha nem, miért nem?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.01. 20:57:32

@Fergio: Rendben. De ugye volt egy apró kitételem, hogy az említett szervezetek szerintem nem csak a kormányra veszélyesek, és ennek a helyzetnek a kezelésére van társadalmi elvárás. Véleményem szerint, itt a problémák átbeszélése, a valós tartalmi kritika megfogalmazása, stb. még fontos lépés lenne.

2018.06.01. 21:38:17

@Válasszunk:

" Nem büntethető, de nem is túl pozitív. A 2000 ilyen ember még nem is túl sok... "

Várj egy kicsit!
Azt mondod, hogy ez a 2000 ember nem is követett el bűncselekményt?
Magyarország miniszterelnöke megbélyegzett és megfenyegette 2000 honfitársamat, akik semmilyen bűncselekményt nem követtek el?
Ez azért elég érdekes.
Ráadásul mivel a CÖF is egy civilszervezet és teljesen hasonló módon beavatkozik a választásokba vagy még jobban is, ez azt jelenti, hogy a Miniszterelnök diszkriminatív módon fenyegette meg 2000 honfitársamat?
Ez azért elég kemény dolog!
Vajon a Miniszterelnök elkövetett alkotmánysértést vagy bűncselekményt ezzel a tettével?
Nekem ez nagyon gyanús.

2018.06.01. 21:57:31

Eszembe jutott még valami. Figyelj csak!

index.hu/belfold/2018/03/27/fiktiv_dologrol_tart_sajtotajekoztatot_tuzson_bence/

Tehát a kormány nevében valaki ilyen címmel
„A kormány nem adja ki a Helsinki Bizottságnak az üres állami tulajdonú lakások listáját”
sajtótájékoztatót tart, miközben kiderül, hogy egy ügyvéd, akinek 1-10-es skálán mondjuk 1-es köze van a HB-hez van egy ügyfele, aki azt keresi, vajon örökölt-e egy lakást az elhunyt hozzátartozója után, ami jobb híján az államra szállt!?

Baszus! A kormány kő hazugságot tol az emberek szemébe a civil szervezetekről?

Találtam még valamit!
Odanézz mekkora döbbenet ez!

444.hu/2018/04/13/nevessen-a-vegen-a-legrohejesebb-kamura-huzta-fel-orban-a-ketezer-zsoldosrol-szolo-meset

Orbán Viktor a szemünkbe hazudott a 2000 soros zsoldosról!? Nem is léteznek!
És ezt bevettük? Hát mik nem derülnek ki?

Vajon hány hazugság lehet itt még a háttérben?
Hát Magyarország miniszterelnöke minek hazudik ilyeneket nekünk? :(

bkkzol 2018.06.02. 09:06:17

Dolgozik az egyik propgnda gépezet is meg a másik is a harmadik is....
Ugyan azt a képet a németek úgy látják, hogy könnyes szemű gyemekkel a karján érkezik az üldözött anya a másik az anya mögötti 600 huszonéves férfit fotozza akik között bizonyára akar pár aki hónapokkal ezelőtt még harcolt ( senki álltal nem tudni melyik oldalon).... közben meg átevez afrikából a hajón megszülő nő (ilyen feleőtlenség után azonnal el kellen tőle szedni)...
Sorosnak esze ágában sincs , hogy például Afrika problémáját helyben oldja meg. Neki az a feladata, hogy bomlassza és gyengítse az EU-t. Ebben a mindenkori amerikai vezetés partner, legyen az republikánus vagy demokrata.
Valószínű igen maga szintű állami védelem nélkül már rég nem élne az öreg játékos.
Emberek százezreit tette tönkre világszerte, hol profit hol a vicc kedvéért megbuktatva kormányokat vagy bebuktatva nemzeti valutákat.

$pi$ 2018.06.02. 10:02:16

"Az illegális migráció elősegítését büntetni érdekes ötlet. Leginkább azért, mert teljesen értelmetlen a tényállás, hiszen a legtöbb elkövető nem az illegális bevándorlást, hanem az általa legálisnnak gondoltat kívánja segíteni."

Hát ez teljesen őrült logika. Az, hogy az elkövető jogszerűnek ítéli meg a cselekedeteit nem jelent semmit, attól az még nem lesz sem jogszerű, sem erkölcsös, sem pedig veszélytelen a társadalomra.

Ráadásul a "legális" és "illegális" azt jelenti, hogy jogszerű és jegellenes, amíg törvény nem rendelkedik arról, hogy valami jogellenes, addig nem az, addig semmi sem "illegális" amíg törvény nincs róla.

Ilyen logika alapján azt is mondhatnád, hogy értelmetlen a gyorshajtásról törvényt hozni, mert ha nem lenne, akkor nem lenne illegális a gyorshajtás. Persze, hogy nem. De a törvényt nem azért hozzák, hanem azért, mert a gyorshajtás veszélyt jelent a társadalomra.

Szóval nem, attól, hogy egyesek azt hiszik, hogy jogszerű amit tesznek még nem lesz értelmetlen a törvényi szabályozás. Sőt, éppen akkor kell törvényt írn, amikor valami veszélyes a társadalomra miközben egyesek szerint legális.

$pi$ 2018.06.02. 10:07:51

@Mia_D: Az index meg a 444 gyakorlatilag folyamatosan hazudnak. Az, hogy valamit megírnak az gyakorlatilag semmit nem jelent.

Ha az index azt írja, hogy a kormány hazudik, akkor az azt jelenti, hogy vagy hazudik vagy nem. Az indexen belül vannak blogok, amik *mindig* hazudnak. Ha azt írják, hogy reggel felkelt a nap, akkor kezdj el készülni, mert valami hatalmas nagy baj van a naprendszerrel.

2018.06.02. 10:58:55

@$pi$:

Hát ez cuki!
Tudod itt két teljesen konkrét és teljesen egyértelmű ügyről van szó.
A közvetlen bizonyítékok egyértelműek és teljesen függetlenek mind az indextől mind a 444-től.

"Az index meg a 444 gyakorlatilag folyamatosan hazudnak. Az, hogy valamit megírnak az gyakorlatilag semmit nem jelent."

Ez, amit itt leírsz (ellentétben az én általam leírt két üggyel kapcsolatban) nem tartalmaz semmi olyat, ami több annál, mint a te véleményed. Viszont! Az én általam felhozott két történet sajnos az ismert bizonyítékok alapján mindkettő hazugság.

aptikjampó 2018.06.02. 11:09:16

@Fergio: mi a helyzet ajaktempó? Vége van a szülinapi bulinak? Sikerült valamelyik Orbán-családtaghoz "közelebb" kerülnöd? :DDDD

Nem, még tart a buli. Gyere el, befizetlek "bandzsi dzsampingra" gumi nélkül.

Jakab.gipsz 2018.06.02. 12:07:32

A STOP SOROS törvény csomag kevés, radikálisabb megoldást szükséges felmutatni, sajnos a jakobinus módszer a "lefejezés" nem segít.

Ezt a sátánfajzat Sorost a (filozófia), történelem szemétdombjára kell száműzni.

$pi$ 2018.06.02. 12:20:45

@Mia_D: "Ez, amit itt leírsz (ellentétben az én általam leírt két üggyel kapcsolatban) nem tartalmaz semmi olyat, ami több annál, mint a te véleményed."

Igen, a véleményemet akartam leírni, örülök, hogy sikerült.

"Viszont! Az én általam felhozott két történet sajnos az ismert bizonyítékok alapján mindkettő hazugság."

A 444-et meg az index-et hoztad fel. Amint mondtam is, ezeket bizonyítékként csak a hívők fogadják el.

2018.06.02. 12:47:19

@$pi$:

"A 444-et meg az index-et hoztad fel. Amint mondtam is, ezeket bizonyítékként csak a hívők fogadják el. "

Aha!
Szerinted ez a mondat mit jelent?
"A közvetlen bizonyítékok egyértelműek és teljesen FÜGGETELENEK mind az indextől mind a 444-től."

A gyengébbek kedvéért kiemeltem, amit meg kellett volna érteni.
De hát nem ismerheti mindenki a "független" szó jelentését.

Itt van két ügy. Mind két ügy triviális. Mindegy mit ír az index, 444 vagy bárki.
Mindkettő esetén egyértelmű, hogy Orbán és Tuzson bődületeset hazudtak.
Vagy ismered a két sztorit vagy nem. Ha nem, nézz utána.
Ha pedig igen, akkor miért nem azzal kezdted, hogy ezért meg azért igazak?
Külön érdekes, hogy egyikkel sem foglalkozol. Általános megjegyzéseid vannak csupán.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 12:51:24

@$pi$: Az, hogy te nem olvastad pl. a BTKt, a szándékos bűncselekmény fogalmát, nem a post logikáját bontja le, hanem téged állít be tudatlanságból hőzöngőnek, amikor tudatlanságból kezdesz nagy hangon butaságot előadni. Csapj fel egy jogtárat, van ingyenes, online, kezdd el tanulmányozni a szándékos bűncselekmény fogalmát, a büntethetőséget kizáró okokat, és utána érteni fogod.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 13:06:15

@Mia_D: Elnézést, de akkor kapsz egy durva választ. A 2000 sorosnak dolgozó ember kapcsán a 444 állítja azt, hogy Fiktív. Valójában az itt szereplő emberek valóban, célhoz kötötten, kaptak pénzt Sorostól, vagy az őket foglalkoztató NGO kapta ezt. Innen a 444 hisztije, mivel itt a Soros féle szervezetek beszámolóiban is szereplő kapcsolatot próbálja letagadni maszatolás, hazudozás.

A Tuzson féle sajtótájékoztató háttere, hogy a választóktól kapott bejelentések, információk, pontatlan adatok alapján alakul ki egy kép bennük, ami lehet téves.

Ezzel szemben az Index és a 444 több esetben úgy vágott meg, úgy vágott össze információkat, hogy a valós tartalom ellentéte került cikkbe (pl. Ákos interjú) ezzel támasztottak alá hazugságot.

Ugyanakkor van ezzel egy kis baj. Felhívtam a figyelmed, hogy az általad trollnak nevezett embert jogi szempontok, tények meggyőzték. A másik oldal viszont, ha egy téren bukik, akkor jön valami mással, támad, támad... Ezzel pedig megvan a bosszantó trollkodást. Mit csinálsz? Pont ezt a bosszantó trollkodást.

Márpedig a hazugság, hazudozás téma azonnal hozza a 444 és az Index hazugságait is, vagy éppen a teljes baloldalét 2006 környékéről, vagy éppen Horn kenyér árára vonatkozó ígéreteit és a környező hazudozást 1994 környékéről, esetleg az SZDSZ hazudozását arról, hogy soha nem kötnek koalíciót az MSZP-vel.

Az igazság az, hogy visszamenve az SZDSZ ellenzéki kerekasztal idején tanúsított magatartásához, megegyegyeztt valamiben, hazudott, kerülő úton máshogy próbálkozott, eljutunk oda, hogy az ilyen fajta hazudozás kultúrája akkor bizony Soros György pénzéből, az általa pénzelt két szervezetre volt jellemző.

El fog hozzánk jutni Gyárfás fénykora, az akkori baloldali médiatúlsúly, ahol sikerölt akár kormánypárti képviselő társasházi lakását összekeverni neves művész villájával, állítólag a családnév azonos első kezdőbetűje alapján.

De a hamis nácivádak, sok más tudatos és tartós hazudozás a politikai elit egyik felétől és a velük együtt dolgozó civilektől, újságírókról elvezetett oda, hogy sokszor szóltunk: Álljanak le, mert amikor olyan világot teremtenek, ahol csak annak van esélye aki ugyanezt csinálja ők is céltáblák lesznek, és az nem csak az általuk emberszámba sem vetteknek, hanem nekik is fog fájni.

És jelenleg, amikor a tisztességes eljárást, ártatlanság vélelmét, emberi jogokat sértik meg, mert a másik máshogy mer gondolkodni, akkor ők az emberi jogokat sértő antidemokratikus csoport. El fogunk oda jutni, hogy velük szemben sokan akár az ördögre is.

Eljutottunk. Akik eljuttattak minket ide, azoknak akkor sem érdekel a nyervákolása, ha nem sorosügynöknek, hanem gyerekgyilkos pedofil patkánynak nevezik őket nagy nyilvánosság előtt.

2018.06.02. 13:38:17

@Válasszunk:

Hagy zárjam ezt a rettenete rövidre! :D

" A másik oldal viszont, ha egy téren bukik, akkor jön valami mással, támad, Mit csinálsz? Pont ezt a bosszantó trollkodást."

1- 2018-ban a "stop soros" című blogba, ha beírom azt, amikor az OV 2000 soros zsoldossal a TB pedig a HB által üres lakásokba költöztetendő migránsokkal ijesztget az hagy ne legyne már trollodás, hanem releváns probléma a témában!
NO DE az SZDSZ, Ákos, 1994!!! 2006, ezek hogyan is jönnek ahhoz, hogy mit beszél most a kormány Sorosról?
Igen pontosan! Sehogy!!!!

2-Orbán 2000 zsoldosa. Orbán Viktor ezt a kijelentését mire is alapozta? Egy nyilvános hangfelvételre. Meg tudod te magad hallgatni? Meg! Bármikor.
Ha tudsz angolul megérted? Meg! Kiderül belőle, hogy Orbán hazudott? KI!!!
És itt vége fuss el véle!

3- Tuzson!
" Tuzson féle sajtótájékoztató háttere, hogy a választóktól kapott bejelentések, információk, pontatlan adatok alapján alakul ki egy kép bennük, ami lehet téves."

Elnézést! Micsodaaaaa?????
A sztori: adott egy ügyvéd. Egy ügyfelének meghalt egy magyarországi rokona és megkéri az ügyvédet, hogy derítse már ki, volt-e olyan ingatlana, amelyik az államra szállt, a helyett, hogy ő megörökölte volna. Erre ő ír egy adatigénylésre vonatkozó levelet a vagyonkezelőnek.
NEM A KORMÁNYNAK! NEM A HELSINKI BIZOTTSÁG NEVÉBEN! NINCS SZÓ MIGRÁNSOKRÓL ÉS SEMMIRŐL A LEVÉLBEN!!
Ebből a sztoriból hogyan lesz ilyen sajtótájékoztató?
„A kormány nem adja ki a Helsinki Bizottságnak az üres állami tulajdonú lakások listáját”
És erről akarod te bemesélni, hogy nem egy tudatos HAZUGSÁG VOLT AZ EGÉSZ!?
Aha!! :DDDDD

aptikjampó 2018.06.02. 14:13:36

@Mia_D: A sztori: adott egy ügyvéd. Egy ügyfelének meghalt egy magyarországi rokona és megkéri az ügyvédet, hogy derítse már ki, volt-e olyan ingatlana, amelyik az államra szállt, a helyett, hogy ő megörökölte volna. Erre ő ír egy adatigénylésre vonatkozó levelet a vagyonkezelőnek.

És az ügyvéd lekérte az állami lakások listáját.
Hogy mást ne mondjak örökölhette egy idegen aki eltartási szerződést köt az örökhagyóval és ezt egy ügyvéd is jól tudja. Úgyhogy ez a magyarázat erősen sántít és ha az ügyvéd egyébként Helsinkis ügyeket szokott vinni akkor ebből le lehet vonni néhány következtetést.

2018.06.02. 14:30:49

@aptikjampó: @Válasszunk:

Na látod!
Visszatért a kicsi troll és már megint baromságokat írogat.
Úgy tesz, mintha értene dolgokhoz és leír valamit. Hogy miért és minek, hát hogy trollkodjon.
Vagy azt feltételezzem, hogy buta mint a tök?
Mit is írtál válasszunk?
"és az adott emberrel több a munka, mint amennyit a megszólalásai haszonként érnek, akkor jöhet kitiltás, "

Na nézzük, mennyi munka van ezzel a süket dumáló trollal:

"hogy derítse már ki, volt-e olyan ingatlana, amelyik az államra szállt, a helyett, hogy ő megörökölte volna."
vs
"Hogy mást ne mondjak örökölhette egy idegen aki eltartási szerződést köt az örökhagyóval és ezt egy ügyvéd is jól tudja."

Kicsit trollom?
1. Ha egy idegen megörökölte, akkor az ugye nem szállhatott az államra. Tehát nyilván nem ezek után kutatott az ügyvéd?
2. És biztos, hogy megörökölhette egy idege-n? NEM! Vagyis, ha volt oylan ingatlan az az államra szállt. Hát ez döbbenet! legalább 200-as IQ kell ennek megállapításához.
Akkor meg minek is írogatsz olyanokat, aminek semmi relevanciája nincs a sztori kapcsán?
Megmutatom helyetted, ezért:
"Úgyhogy ez a magyarázat erősen sántít "
Hogy leírhasd ezt a hazugságot, amit egy baromsággal támasztottál alá.
Ugye "válasszunk" szerinted is melós ez a srác?!

Aztán hogy is folytatja a mi kis hazudozónk?
Így:
"ügyvéd egyébként Helsinkis ügyeket szokott vinni "
ezzel szemben mi is az igazság?

"A Fidesz azért kapcsolhatta össze őt a jogvédő szervezettel, mivel Kárpáti 15 éve a Helsinki Bizottság tagja, de mint elmondta, 12 éve semmilyen munkát nem végez a számukra, tagi jogait gyakorolja, azaz évente kétszer eljár közgyűlésre. "

Milyen érdekes?
Akit én trollként neveztem meg az hazudik és ezeket hülyeségekkel akarja alátámasztani.
De valami jogi érvelést azért elfogadott.

aptikjampó 2018.06.02. 15:33:45

@Mia_D: Na idefigyelj te degenerált barom! Egy ingatlan tulajdonjogáról az adatok birtokában a földhivatalnál kell érdeklődni és ezt annak a gyökér tagként funkcionáló ügyvédnek tudnia kell. Neked nem, mert egy tudatlan nagypofájú ökör vagy, te most tudtad meg tőlem!
Válasszunk, csak utalt rá de én kimondom, hogy egy üresfejű seggarc vagy, semmit nem vagy képes belátni, csak fújod a hülyeségedet, de az sem a tiéd, mert idézgetsz minden szart agyra főre.
Itt a troll te vagy, de nem kell kitiltani, mert ketrecbe zárt páviánként lehet mutogatni példának, íme a hülye elvakult tökfejű ballib.

2018.06.02. 15:46:41

@aptikjampó:

Idefigyelj te balfasz troll!
" Egy ingatlan tulajdonjogáról az adatok birtokában a földhivatalnál kell érdeklődni "
Mint kiderülhetett volna, ha van a nullánál több agyad és most nagybetűvel a lényeg:
Ebben a történetben nem az ingatlan tulajdonjoga a kérdés, hanem az, hogy
*****************
!!!!!!!!!!!!!!!EGYÁLTALÁN LÉTEZIK-E AZ AZ INGATLAN!!!!!!!!!!

*****************

Azt meg nem tudod megkérdezni a földhivataltól.
Egyszerűen nem érted, miről van szó és pofázol!?
Ott van az orrod előtt leírva!

"hogy derítse már ki, volt-e olyan ingatlana, amelyik az államra szállt, a helyett, hogy ő megörökölte volna."

Nem az a kérdés, hogy kié az ingatlan, hanem az, hogy VOLT-E olyan ingatlan!
Mert, ha volt olyan ingatlan az most az államé, ez is kiderült.
Tudsz magyarul???

Látod @Válasszunk: !
Ugye milyen nehéz eset a srác!?? :DD

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 15:50:51

@Mia_D: Nem. Én azt látom, hogy miután az általad képviselt politikai oldal szándékosan, látványosan, és nyilvámnvalóan hazudta végig az elmúlt 30 évet és olyan helyzetet teremtett, ahol ez szükségszerű, ott te túlzásokat, tévedéseket és bármi mást kérsz számon minősíthetetlen hangon. És amit vele szemben megengedtél magadnak, azt amikor visszakapod akkor sírsz, hogy bántanak.

És ebben a helyzetben azt gondolom, hogy aki ütött az állja is az ütést, vagy ha nem, akkor csak a saját szánalmas voltát bizonyítja.

2018.06.02. 15:54:50

@aptikjampó:

Leírom, hogy az 5-ös IQ-dal megértsd ,mekkora hülyeségeket hordasz itt össze! :D

Az ügyvédnek ezt kellett volna megkérdezni a földhivataltól:

"XY-nak, aki már meghalt volt-e olyan ingatlan a tulajdonában halála előtt, ami aztán az államé lett"

Gratulálok! :D

aptikjampó 2018.06.02. 16:06:13

@Válasszunk: Erre írtam hogy itt vettem fel ezt a stílust, mert kilátástalan szót érteni velük. Egyébként ez a kretén régi alapember nyilvánvalóan, én morphondeer, ,attillajukkaja nickű versenyzőt valószínűsítem a stílusa alapján.

2018.06.02. 16:06:16

@Válasszunk:

Figylej kicsit!

1- én nem sírok, hogy bántanak engem. ezt a hülyét én cafatokra szedem. Azért írok neked, mert szeretném , ha színt vallanál. Ezt megtetted és ez nagyon nem tetszik.

2- Kezdesz konkrét esetekben az általánosságok irányába elmenni. Ez tipikusan az a helyzet, mikor valakinek nincs igaza, majd terel. Én nem általánosítok. Én mindig a konkrét esetekre, beírásokra reagálok.

Lássunk példát rá:

Megvádoltál azzal, hogy terelek és trollkodok. Miközben mint leírtam triviálisan releváns példákat hoztam fel, erre te mit is teszel?
Ilyenekt írsz:

"Én azt látom, hogy miután az általad képviselt politikai oldal szándékosan, látványosan, és nyilvánvalóan hazudta végig az elmúlt 30 évet és olyan helyzetet teremtett, ahol ez szükségszerű, "

1- Van köze ennek azokhoz, amikről beszéltünk? Sajnos nincs! Akkor emg?
2- ez a te véleményed! Nem tudod alátámasztani semmivel, mivel egy általános vélemény. És meg sem próbáltad. Egyszerűen kijelented!
3- Olyan részt tartalmaz, ami lehet, hogy hazugság! Sőt!
"általad képviselt politikai oldal"
Sajnos én nem képviselek politikai oldalt! Meglepődtél, ugye?
Mondhatod, hogy igen, de sajnos nem!
És neked semmilyen jogod nincs engem beskatulyázni semmilyen politikai oldalba, mert erre még csak semmilyen okot sem adtam.
Az, hogy én kritizálom a fideszt (és sajna már neked is nagybetűvel kell írnom a lényeget:)
SEMMILYEN POLITIKAI ELKÖTELEZÉST NEM JELENT.
Egyszerűen csak annyit jelent, hogy a hatalmon levő politikai erőt én kritizálom.
És ez akkora trivialitás, hogy szomorú, hogy le kell neked ezt írnom.

3- Elfelejtődtek az ügyek, észrevetted?
A stop sorosról van szó, meg a migránsokról.
Kifejtetted számodra és bizonyítható, hogy Orbán és Tuzson Bence hazudtak ebben az ügyben. Kritikus helyzetben és hatalmasat!
Ez probléma!
Neked is az? És, ha nem, miért nem?

2018.06.02. 16:14:50

@Válasszunk: @aptikjampó:

Minden estre, ha figyelemmel kíséred aptikussal való hát "vitámat", miután már mintegy óvodásnak kellett kifejtenem, hogy teljesen tévúton jár, szerinted fog válaszolni valamit vagy csak elsunnyog a balszélen.
Én azt tippelem, hogy tovább fog terelni vagy felszívódik.
Általában ezt szokták csinálni ugyanis! :D

Hagy kérdezzek valamit válasszunk!

Neked megvan ez a Tuzson ügyvédes sztori vagy sem?
Megértetted, hogy itt mi történt vagy sem?

2018.06.02. 16:16:24

@aptikjampó:

Pici trollom!
Te ne valószínűsíts, mert ahhoz eszed nincs!
Te csak értsd meg az ügyvédes sztorit, mert jelenleg olyan szinten égő amit művelsz, hogy nincsenek rá szavak! :D

aptikjampó 2018.06.02. 16:44:25

@Mia_D: Igazából leszarom hogy melyik alapbarom vagy, egy kaptafa vagytok hasonló adottságokkal.
Azzal meg ne gyere állandóan hogy kinek mennyi esze van, megértem hogy próbálod motiválni magad de felesleges az önámítás hogyha egyébként dől belőled az ostobaság.

2018.06.02. 17:03:08

@aptikjampó:

Hát hogyne!
Nézd csak, mit írtam:

"Én azt tippelem, hogy tovább fog terelni vagy felszívódik.
Általában ezt szokták csinálni ugyanis! :D"

És mit választottál? A terelést!
A sztorinak vége. Az ügyvédes rész elfelejtődött, miután úgy beégtél, mint egy ostoba Tuk!
Most már nem fogod hajtogatni, hogy itt bűzlik valami, meg a földhivatalba kéne menni, meg megörökölhette más is, stb.
Miután szádba rágtam, hogy mi a sztori és oldalakat kellett írnom, hogy az ostoba tollkordásodat megvilágítsam, mostantól csend van, ugye?
Most maradt, hogy lehülyézed a másikat és a sztorinak vége!
De nem!
Amíg itt maradsz,. ezt fogod látni:
Olvasd csak, milyen hazugságokat hordtál itt össze és milyen hülye vagy!

*******
Kicsit trollom?
1. Ha egy idegen megörökölte, akkor az ugye nem szállhatott az államra. Tehát nyilván nem ezek után kutatott az ügyvéd?
2. És biztos, hogy megörökölhette egy idege-n? NEM! Vagyis, ha volt oylan ingatlan az az államra szállt. Hát ez döbbenet! legalább 200-as IQ kell ennek megállapításához.
Akkor meg minek is írogatsz olyanokat, aminek semmi relevanciája nincs a sztori kapcsán?
Megmutatom helyetted, ezért:
"Úgyhogy ez a magyarázat erősen sántít "
Hogy leírhasd ezt a hazugságot, amit egy baromsággal támasztottál alá.
Ugye "válasszunk" szerinted is melós ez a srác?!

Aztán hogy is folytatja a mi kis hazudozónk?
Így:
"ügyvéd egyébként Helsinkis ügyeket szokott vinni "
ezzel szemben mi is az igazság?

"A Fidesz azért kapcsolhatta össze őt a jogvédő szervezettel, mivel Kárpáti 15 éve a Helsinki Bizottság tagja, de mint elmondta, 12 éve semmilyen munkát nem végez a számukra, tagi jogait gyakorolja, azaz évente kétszer eljár közgyűlésre. "

Milyen érdekes?
Akit én trollként neveztem meg az hazudik és ezeket hülyeségekkel akarja alátámasztani.
De valami jogi érvelést azért elfogadott.
*****

És, hogy a HÜLYE AGYAD MEGJEGYEZZE!
NEM MINDIG AZ A KÉRDÉS, HOGY KIÉ AZ INGATLAN!
LEHET AZ IS KÉRDÉS, HOGY LÉTEZIK-E AZ INGATLAN!

aptikjampó 2018.06.02. 17:05:08

@Mia_D: Az ügyvédes sztorit kimerítettem. Az ügyvéd egyértelműen nem azzal a szándékkal érdeklődött mint ami aztán a bugyuta magyarázat volt.
És hogy rátérjek az alapvető ballib baromságodra. Mit háborogsz, a kormány arról tart sajtótájékoztatót amiről akar, függetlenül attól hogy ez tetszik e nektek vagy nem! Ugyanis érdektelenek vagytok. Vesztes lúzerek akik még mindig nincsenek tudatában a valóságnak. Elhiszem ugyan hogy a külső támogatás ad önbizalmat, de ha megnézed már az is csökken! Teljesen le lesztek írva, mert használhatatlan semmirekellő jellemtelen patkányok vagytok. A magyar nép már kirúgott benneteket és ha végképp letesznek rólatok a támogatóitok végetek lesz örökre!

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 17:11:34

@Mia_D: "Kifejtetted számodra és bizonyítható, hogy Orbán és Tuzson Bence hazudtak ebben az ügyben. Kritikus helyzetben és hatalmasat!"

Nem, te *semmi* ilyet nem fejtettél ki.

Adott egy hangfelvétel, azt mondod publikus, meg lehet hallgatni.

Ezt vagy meghallgatta Orbán vagy nem. Nem tudod, nem tudhatod. Miért? Mert nem voltál ott, nincs erről konkrét információd.

Erről a hangfelvételről beszéltek számos körben. Elterjedt ennek a híre, a hangfelvétel ismerete nélkül is.

Ennek a hírnek, témának a terjedését erősen befolyásolta az, hogy az országban ÁLTALÁBAN hogy terjednek a hírek. Ugyanis ettől egyik oldalnak sincs oka eltérni.

Ebben a párbeszédben valamely általunk ismert ponton kialakult egy konszenzus Orbán környezetében.

És erre reagálva elmondott valamit Orbán, amiben akár téves információra építve tévedhetett is. Akár hazudhatott is. És akár lehet az, hogy a hangfelvétel ugyan gyenge, de más jelekkel, bizonyítékokkal, más szempontokat értékelve kapott konklúzióban igaza van.

Ezeket a lehetőséget te is látod, amikor letagadsz kettőt az már nem tévedés, hanem hazugság. Pontosan az a hazugságtípus, ami 30 éve megy, amit jelenleg te valósítassz meg, és ami elégséges feltétele annak, hogy a politikai kérdésekben lévő torzítás már az előtt eltorzítja az információt, hogy az akár a politika megfelelő szintjeire elérne.

A Tuzson ügyben az ügyvéd keres valamit. Amire reagálnak sokan. Egy része FIDESZes, egy része a Jobbikból is kiszorult szélsőjobbos, egy része Jobbikos, és még akár olyan is van köztük aki az MKKP-re szavaz, de amúgy valamelyik jobboldali csoportra szavazna.

A történetről beszélnek, túloznak, kiegészítik feltételezések, előítéletek, mémesedik. Az ügyben, pont úgy, ahogy fejkendős nőre rendőrt hívnak, sokan megkeresik a politikusokat, rendőröket, stb. amire Tuzson mond valamit, ami a valós eseményekre nézve nem releváns, de a hozzá elérő állampolgári kérdésekre egzakt válasz.

Te erre a fenti folyamatot letagadva vádaskodsz.

Az ide vezető folyamatokat, ezek relevanciáját letagadva is vádaskodsz, és itt sincs okom azt feltételezni, hogy ez tévedés és nem hazugság a részedről.

És elnézést a durva megfogalmazásért, de saját magad helyezted bele egy véleménybuborékba, egy visszahangkamrába, és e mellett adott oldal hazugságait szajkózod, ha elismered, ha nem. Ha letagadod azzal semmit sem érsz el.

aptikjampó kapcsán jeleztem, ő felismerte azt amiben tévedett, és volt vele érdemi vita.

Te mindenkit lehülyézve tagadod le azt, amit mindannyian látunk. A migránsokról szóló bejelentések sem valósak sokszor, mégis csak azokra tud reagálni a rendőrség, a megkeresett vezető és ez a helyzet formálja a politikai vitát.

És abban, hogy ez a helyzet formálja a politikai vitát az ilyen torzításra évtizedeken át építhet egy politika.

Ha örökösödésről van szó, akkor pl. hagyatéki tárgyalások kapcsán keletkező iratok jelentős része nyilvános és kereshető.

Ha tudod, hogy melyik ingatlanra vagy kíváncsi, akkor azzal kapcsolatos tulajdoni lapot lekérve kiderül, hogy létezik-e (van-e tulajdoni lapja), vagy nincs, egyezik-e a helyzet az örökösödésnél felmerülő kérdésekkel.

Azaz egy ügyvéd sok szempontból életszerűtlennek tűni, az ismert szakterületén kívül eső dolgot csinált, ami viszont sikere esetén egy ismert ügyfele céljait hozza közelebb, és úgy már a szakterületén belül esik. Ez innen occam borotvája alapon mérlegelhető.

És itt bizony sok téren akadnak állítások és tagadások. TE itt adott oldal álláspontját képviseled. Ha akarod, ha nem. Azét, amelyiknek hiszel. De tedd fel a kérdést, hogy egy olyan oldal állítása, ami 30évet végig hazudott elegendő bizonyíték a másik oldal bármely állításával szemben, vagy sem?

Ha vagy sem, akkor még mindig felmerül az, hogy Orbánnak sem hiszel, Tuzsonnak sem hiszel és megpróbálod független források, független információk, ellenőrizhető tények alapján eldönteni mennyiben mondott igazat Orbán, mennyiben túlzott, mennyiben tévedett, és esetleg mennyiben hazudott.

Te erre az útra rá se léptél, csak az egyik ismerten hazudozó oldal állításait tekinted ténynek és egyértelmű cáfolatnak, miközben rosszindulatú és valószínűleg valótlan feltételezésekkel operálsz.

aptikjampó 2018.06.02. 17:12:57

@Mia_D: NEM MINDIG AZ A KÉRDÉS, HOGY KIÉ AZ INGATLAN!
LEHET AZ IS KÉRDÉS, HOGY LÉTEZIK-E AZ INGATLAN!

Ennek a mondatnak mi az értelme? Te teljesen debil vagy.

2018.06.02. 17:24:12

@aptikjampó:

Te miket hazudozol itt a szemebe! :D
Megáll az eszem.

2018.06.02. 17:30:34

@aptikjampó:

Az-az értelme, amiről ez a történet szól te idióta hülye!
Még mindig nem érted?

VALAKINEK MEGHALT EGY HOZZÁTARTOZÓJA!
TÁVOLI ÉS NEM TARTOTTÁK A KAPCSOLATOT.
KÜLFÖLDÖN ÉL, DE MAGYAR!
AKI MEGHALT ANNAK SE KUTYÁJA SE MACSKÁJA.

EBBEN AZ ESETBEN, HA VOLT EGY LAKÁSA (NEM TUDJUK, HOGY VOLT-E TE IDIÓTA), AZ-AZ ÁLLAMÉ LESZ, MERT

********NEM LEHETETT TUDNI, HOGY KÜLFÖLDI ROKON ÖRÖKÖLHETI***********

TEHÁT, AMIKOR AZ ÜGYFÉL RÁJÖTT, HOGY MEGHALT A ROKONA ÉS RÁJÖTT, HOGY LEHET, HOGY
*****
ÖRÖKÖLT DE EZT SENKI NEM TUDTA, AKKOR
****
MEGBÍZOTT EGY ÜGYVÉDET, HOGY DERÍTSE KI, HOGY VOLT-E OLYAN INGATLAN, AMIT MEGÖRÖKÖLT VOLNA, DE MIVEL SENKI NEM TUDTA, HOGY Ő EGY ÖRÖKÖS, EZÉRT AZ-AZ INGATLAN AZ ÁLLAMÉ LETT.

MERT HA VAN ILYEN, ERRE Ő IGÉNYT TARTHAT!

NA BAZD MEG TE FASZFEJ!!!!!
ÍGY MÁR ÉRTED TÖRTÉNETET?
ÍGY MÁR ÉRTED MI ÉRTELME ANNAK A MONDATNAK?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 17:32:17

@aptikjampó: Amit ír az valóban értelmetlen, mert egy adott ingatlan létezését pont ugyanúgy megoldja a tulajdoni lap keresése.
Adott hagyaték kereséséhez a hagyatéki eljárások között kell keresni.

aptikjampó 2018.06.02. 17:40:51

@Válasszunk: Ezt pedig a nevezett ügyvéd nem tudta. Amúgy meg nem Helsinkis, csak évente kétszer beül a közgyűlésre.
Jó sztori. Engem kurvára bosszant amikor hülyének néznek.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 17:41:31

@Mia_D: Ezt állítja egy olyan csoport, aki végighazudta az elmúlt 30 évet, és te ezt az állítást önmagában megdönthetetlen ténynek tekinted.

A valóság az, hogy egy potenciális örökös kapcsán nem csak az ingatlan (amiből van önkormányzati bérlakás, stb) jut eszébe, hanem a teljes örökség. Bankbetét, ékszerek, ingóságok. Ezért a hagyatéki eljárásra kell keresni.

Állami lakásra azért is felesleges, mert pl. az állami lakás, ha már volt örökösödés, állam birtokba került, azóta értékesítésre kerülhetett, így ilyen kereséssel nem megtalálható.

A "se kutyája, se macskája" helyzet sem elegendő, hiszen az itt elmesélt kamuszagú történet során létezik egy mindenki által ismert fogalom: Végrendelet. Sőt, ha nem tartod a kapcsolatot, eltartási szerződés.

Ha valakit régről ismersz, de nem tartottad a kapcsolatot, akkor is lehet róla emléked, hogy merre élt korábban (kapcsolat megszakadása előtt), vagy lehet BÁRMELY olyan információd ami alapján kerested, megtudhattad, hogy meghalt. Ebben jó esetben lehet lakcím.

Ha viszont nincs, akkor is tudsz róla annyi adatot, ami alapján kellő jogcímmel nem össze-vissza keresel "üres állami ingatlant", hanem pontosan meghatározott személy utolsó lakcímét keresed, hiszen erre is van nyilvántartás. Arról a lakásról tulajdoni lap is lekérhető, de az örökösödéssel kapcsolatos valamennyi végzés is.

Ha a jelenleg előadott magyarázat az ügyvéd és a Helsinki részéről életszerűtlen számos ilyen lehetőség miatt, és nem hihető, hogy ez bénázás lenne, akkor felmerül az, hogy az ügyvédi titoktartás miatt az ügyvéd dezinformál, hazudik.

Azaz: A FIDESZ által is elfogadott kezdeti feltételezéssel szemben nincs más hihető magyarázat amit az érdekeltek fel tudtak mutatni. A FIDESZ magyarázata egy olyan helyzetet mutat be ami akár meg is történhetett, akár más kapcsolódó civil tevékenysége kapcsán is történhetett, és aminél nincs jobb magyarázat az ismert dolgokra.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 17:49:46

@aptikjampó: Az, hogy az ügyvéd nem mondott igazat, és Mia_D vádaskodása légbőlkapott tudjuk. Ugyanakkor ne feledd el, hogy az ügyvéd az ügyvédi titoktartás miatt is dezinformálhat. Lakást, lakásirodát bérelni, vásárolni, stb. visszont nem csak a Magyar Helsinki Bizottság akarhat, hanem bármely olyan magánszemély vagy civil szervezet is, akinek ezt az ügyvédet ajánlják. Akár a Magyar Helsinki Bizottság, akár annak ügyfelei.

A valós ügyfél kiléte, a keresés miértje ügyvédi titok, így ebben a kérdésben az ügyvédnek nem csak joga, hanem kötelessége is hazudni, a valóságot a Magyar Helsinki Bizottság sem ismerheti. Ha az ügyvéd csak úgy mesértette volna az ügyvédi titokot egy politikai játszmában, az bűncselekmény lenne.

Az adott környék drága. Migránsok számára más lakást olcsóbb, könnyebb, hatékonyabb megszerezni. Úgy gondolom, hogy itt lakásirodáról, vagy valamely NGO vezetőjének jutó nagypolgári lakásról szólhat az igény. A helyi ingatlanosok kínálatának kreatív eszközökkel való bővítéséről.

2018.06.02. 17:54:21

@Válasszunk:

"Adott egy hangfelvétel, azt mondod publikus, meg lehet hallgatni. "

Nem mondom, hanem az.
Vagy hazudsz vagy mellébeszélsz vagy nem ismered a sztorit válassz!

"Ezt vagy meghallgatta Orbán vagy nem. Nem tudod, nem tudhatod. Miért? Mert nem voltál ott, nincs erről konkrét információd. "

Teljesen irreleváns, mivel Orbán ezen hangfelvétel alapján tette ezt a kijelentést.
Mivel ebben a hangfelvételen konkrétan elhangzik a 2000 ember akikről szó van.
csakhogy ezek közül kb. 180 él Magyarországon és akik nem Magyarországon élnek, nem is magyarok.
ohhh, pici probléma :D

"Erről a hangfelvételről beszéltek számos körben. Elterjedt ennek a híre, a hangfelvétel ismerete nélkül is. "

Nem! Illetve irreleváns! Ez a hangfelvétel már ismert volt, mikor Orbán beszélt.

"Ennek a hírnek, témának a terjedését erősen befolyásolta az, hogy az országban ÁLTALÁBAN hogy terjednek a hírek. Ugyanis ettől egyik oldalnak sincs oka eltérni. "

Irreleváns! Csak nem azt akarod mondani, hogy Orbán valami hírekre vonatkoztatva tette a kijelentését. Ezt inkább vegyük viccnek!

"Ebben a párbeszédben valamely általunk ismert ponton kialakult egy konszenzus Orbán környezetében. "

Nem illetve ez egy hülyeség.
Nem alakulhatott ki konszenzus, mert le kell fordítani a szöveget és meg kellett érteni. Enyi volt a feladat.
A magyar fordításból pedig (a kormányéból), ahogy ez a cikkekben benne van és hallható a hangfelvételben kimaradt az a rész, hogy itt csak nagyon részben van szó magyarokról. Vagyis szándékosan hazudtak!

"És erre reagálva elmondott valamit Orbán, amiben akár téves információra építve tévedhetett is. Akár hazudhatott is. És akár lehet az, hogy a hangfelvétel ugyan gyenge, de más jelekkel, bizonyítékokkal, más szempontokat értékelve kapott konklúzióban igaza van. "

Hazudott! Ennyike! Ez kiderül az előző pontból.

"Ezeket a lehetőséget te is látod, amikor letagadsz kettőt az már nem tévedés, hanem hazugság. ......"

Blablabla! Leírtam mindent. A cikkben benne van minden. Ott a hangfelvétel. Ha tudsz angolul tudod, hogy Orbán hazudott. Én nem!!!

"A Tuzson ügyben az ügyvéd keres valami....."

Méghozzá egy olyan dolgot, amihez senkinek semmi köze.
A leírtakból kiserül, hogy semmolyen politkkai vonzata nincs.
Sem a HB-hez nem köthető sem a migránsokhoz. Sem a jobikhioz, mszp-hez, senkihez!
Nem lehet kiegészíteni, nem lehet túlozni vele.
Egyszerűen csak hazudni lehet ezt felhasználva.

"Te erre a fenti folyamatot letagadva vádaskodsz.
Az ide vezető folyamatokat, ezek relevanciáját letagadva is vádaskodsz, és itt sincs okom azt feltételezni, hogy ez tévedés és nem hazugság a részedről."

Nem létező dolgokról írsz!
És most nagybetűvel a lényeg:
AHOGY ÍRTAM ÁLTALÁNOSÍTASZ. EZ ANNAK A JELE, HOGY NINCS IGAZAD ÉS NEM TUDSZ ÉRDEMBEN REAGÁLNI.
FŐLEG A TUZSON SZTORI OLYAN EGYÉRTELMŰ, HOGY NINCS MTI VELE KAVARNI.

"És elnézést a durva megfogalmazásért, de saját magad helyezted bele egy véleménybuborékba, egy visszahangkamrába, és e mellett adott oldal hazugságait szajkózod, ha elismered, ha nem. Ha letagadod azzal semmit sem érsz el."

Megint általánosítasz!
Már hazugsággal vádolsz, de még egyetlen idézetet sem tettél tőlem, hogy nmit hazudok!?? és erre így ugye nem is tudok reagálni.

A LEGSZEBB

"Ha tudod, hogy melyik ingatlanra vagy kíváncsi, akkor azzal kapcsolatos tulajdoni lapot lekérve kiderül, hogy létezik-e (van-e tulajdoni lapja), vagy nincs, egyezik-e a helyzet az örökösödésnél felmerülő kérdésekkel."

Vagyis nem ismered a sztorit és már te is csak ösze-vissza beszélsz.
Benyelted, nem tudok mást gondolni a másik troll szövegét.
Csupa nagybetűvel lerítam, hogy egy óvodás is megértse!
Ha nem sikerül, szólj! :D

"Ha örökösödésről van szó, akkor pl. hagyatéki tárgyalások kapcsán keletkező iratok jelentős része nyilvános és kereshető. "

Nem volt hagyatéki tárgyalás! Mert nem volt örökös!
Döbbenet! :D

"Azaz egy ügyvéd sok szempontból életszerűtlennek tűni, az ismert szakterületén kívül eső dolgot csinált, ami viszont sikere esetén egy ismert ügyfele céljait hozza közelebb, és úgy már a szakterületén belül esik. Ez innen occam borotvája alapon mérlegelhető."

NEM!!! CSak még mindig nem vagytok képben, de rajta vagyok! :)

"És itt bizony sok téren akadnak állítások és tagadások. TE itt adott oldal álláspontját képviseled. Ha akarod, ha nem. Azét, amelyiknek hiszel. De tedd fel a kérdést, hogy egy olyan oldal állítása, ami 30évet végig hazudott elegendő bizonyíték a másik oldal bármely állításával szemben, vagy sem?"

N

2018.06.02. 17:54:57

@Válasszunk:

nEM! Semmilyen oldal álláspontját nem képviselem!
Agyilag felfogtam, miről van szó, amit nektek még nem sikerült!

"Ha vagy sem, akkor még mindig felmerül az, hogy Orbánnak sem hiszel, Tuzsonnak sem hiszel és megpróbálod független források, független információk, ellenőrizhető tények alapján eldönteni mennyiben mondott igazat Orbán, mennyiben túlzott, mennyiben tévedett, és esetleg mennyiben hazudott."

Sőt a 444-nek sem és az indexnek sem.
De ha vannak bizonyítékok, azoknak igen!

"Te erre az útra rá se léptél, csak az egyik ismerten hazudozó oldal állításait tekinted ténynek és egyértelmű cáfolatnak, miközben rosszindulatú és valószínűleg valótlan feltételezésekkel operálsz. "

EZ "BARÁTOM" EGY KŐ HÜLYESÉG!

aptikjampó 2018.06.02. 17:55:47

@Mia_D: Figyelj már! Tök jó jutott az eszembe! A halottnak bútorai is lehettek és akkor azt is örökli a faszi! Ki kéne kérni az állam tulajdonában lévő összes bútor adatait nem?
Aztán jönnek a lábasok!
Meg az összes állatmenhely, mert az öregek tuti tartanak macskát!

2018.06.02. 17:56:28

@Válasszunk:

" Amit ír az valóban értelmetlen, mert egy adott ingatlan létezését pont ugyanúgy megoldja a tulajdoni lap keresése.
Adott hagyaték kereséséhez a hagyatéki eljárások között kell keresni. "

Gondolkodj már egy kicsit az isten szerelmére!
Ezt a kérdést mikor válaszolja meg neked a földhivatal?
Az ügyvédnek ezt kellett volna megkérdezni a földhivataltól:

"XY-nak, aki már meghalt volt-e olyan ingatlan a tulajdonában halála előtt, ami aztán az államé lett"

2018.06.02. 17:57:10

@aptikjampó:

"Jó sztori. Engem kurvára bosszant amikor hülyének néznek"

Senki nem néz hülyének!
TE AZ VAGY!

2018.06.02. 17:58:22

@Válasszunk:

"Adott hagyaték kereséséhez a hagyatéki eljárások között kell keresni. "

Ha nincs örökös, nincs eljárás!

2018.06.02. 18:00:26

@aptikjampó:

"Figyelj már! Tök jó jutott az eszembe! A halottnak bútorai is lehettek és akkor azt is örökli a faszi! Ki kéne kérni az állam tulajdonában lévő összes bútor adatait nem?"

Ez ugye a terelés része a dolognak!? :D

Megértetted a csupa nagybetűs részt.

aptikjampó 2018.06.02. 18:06:50

@Válasszunk: Ugyanakkor ne feledd el, hogy az ügyvéd az ügyvédi titoktartás miatt is dezinformálhat.

Azt nem. Hivatkozhat a titoktartásra, bár ilyen természetű ügyben nem hiszem hogy volna jelentős titok, de dezinformáció, vagy bárminemű tevőleges segítség kétes ügyben ugyanúgy büntetendő kategória számukra is. Persze ebben az ügyben ennek sincs érdemi súlya, egyszerűen elküldték a picsába.

aptikjampó 2018.06.02. 18:11:23

@Mia_D: Dem logikus neked? Ugyanaz mint a lakásnál. Ne akard játszani a hülyét mert már régen annak bizonyultál. Vágd rá ötvenedszer erre is hogy terelés, meg másold ide ugyanúgy sokadszorra a szarodat, hely van a blogon dögivel.

2018.06.02. 18:15:12

@aptikjampó:

Ne terelj!
scak annyi a kérdés, hogy megértetted-e vagy sem, a csupa nagybetűst!
Ha nem, szólj.
Ha igen, akkor most már tudod, miért voltál hülye!

aptikjampó 2018.06.02. 18:23:24

@Mia_D: Ha nincs örökös, nincs eljárás!

Ó te fasz! Mindig van eljárás, abban állapítják meg azt is hogy nincs örökös! Csak halott kell hozzá.
Ja, tényleg! A temetést valaki kifizette, arra nem kapartak hogy azt megtérítsék, ha annyira örökölnének?
Érdekes kérdés ez is. Vagy kikérték az összes temetési adatot is?
Annyi szálon tudom bizonyítani hogy mennyire hülye vagy, de van bőr a pofádon és nem ég le.

aptikjampó 2018.06.02. 18:27:09

@Mia_D: Ha igen, akkor most már tudod, miért voltál hülye!

Abban voltam hülye hogy kicsit is komolyan vettelek. Most már csak szórakozom veled.

aptikjampó 2018.06.02. 18:37:30

@Mia_D: Gondolkodj már egy kicsit az isten szerelmére!
Ezt a kérdést mikor válaszolja meg neked a földhivatal?
Az ügyvédnek ezt kellett volna megkérdezni a földhivataltól:
"XY-nak, aki már meghalt volt-e olyan ingatlan a tulajdonában halála előtt, ami aztán az államé lett"

ennyi.
Vihar van, csak nem belédbaszott a villám hogy elkezdett derengeni?

aptikjampó 2018.06.02. 18:41:30

@Mia_D: AZ ÜGYVÉDNEK SZERINTED MÉG MINDIG A FÖLDHIVATALBA KELLETT VOLNA MENNIE

Ezt soha nem mondtam. A helsinkis ügyvédnek az anyjába kéne mennie. A földhivatalba annak kell mennie akit a konkrét ingatlan érdekel.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 18:55:26

@aptikjampó: Sajnos Mia_D nyilvánvalóan, sorozatosan hazudik. Mint jeleztem ez az a kérdés ami mentén eldől meddig lehet valaki bunkó, mi az a pont amikortól megvállunk tőle.

aptikjampó 2018.06.02. 19:03:06

@Válasszunk: Tied a blog, te tudod. Az ilyeneknek is van koment generáló hatása amiből származhat érdekes meglátás is (már nem az ő részéről).
Persze hétvégén kevesen vannak, ilyenkor nem oldódik az okossága irritáló szint alá.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 19:35:50

@aptikjampó: Ez igaz. De végiggondoltam a helyzetet. Abban az időben amíg neki magyarázzuk el, hogy lehet ám egy hagyaték kapcsán sok helyről érdeklődni, akkor is, ha az állam az örökös, és a fent előadott történetben is lehet sok más örökös, lehet éppen sok más kérdésről beszélni.

A politikai spektrum egy viszonylag színesebb dolog, nem csak két csoport van. Sőt nem csak 3 (baloldal, kormánypártok, jobbik) hanem szabazók szintjén legalább 5-6 különböző motivációjú csoport.

Azt gondolom, hogy az alatt az idő alatt amit Mia_D energiavámpír tevékenységére fordítottunk, számos kapcsolódó vagy kevésbé kapcsolódó politikai témában akár érdemi párbeszédet is lehetett volna folytatni, és ezzel előre lehetett volna lépni.

aptikjampó 2018.06.02. 20:05:13

@Válasszunk: Ha van témád akkor benne vagyok szívesen, tárgyilagos gondolkodású emberekkel jó beszélgetni akár úgy is ha esetleg nem mindenben értünk egyet.
A kommentelői tapasztalatom alapján viszont egy tárgytól eltérő benyögés is fel tudja dobni a hangulatot. A beszűkült véleményinkvizítorokat én sem szeretem.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.06.02. 20:46:57

@aptikjampó: Ha megnézed, akkor létezik jelenleg egy folyamatban lévő tendencia, ez pedig a választási kampányban megjelenő orosz befolyásolás, és a kapcsolódó álhírek elleni fellépési szándék.

A STOP Soros kezdeményezés a migrációról szól, és sok tekintetben vitatható. A jobb kérdés viszont mélyebb.

"Ha Soros György véleménye a migrációról sokban változott és jelenleg sok dologban éppen ugyanazt mondja, mint a kormány, akkor miért kell ezt a törekvést STOP Soros néven említeni?"

Nyilván arról szól a kérdés, hogy nem a migráció kérdése a baj Soros politikai befolyásával. És elmarad az érdemi kritika. Nyilván a felszínen azt lehet mondani, hogy éppen úgy nem kell Soros Györggyel és az általa hozott külföldi befolyással szemben vitatkozni, ahogy az orosz propagandával szemben sem.

Nyilván az általa pénzelt szervezetek részéről elhangzó hazugság is párhuzamba állítható az álhírekkel. A képviselt politika emberi jogokkal ellentétes voltára is rá lehet mutatni.

Csakhogy Sosor György, szemben Oroszországgal, nem egy ország, hanem egy elítélt bűnöző, aki a politikai befolyását bennfentes kereskedelemmel mások kifosztására, ártatlan emberek tönkretételére használta.

Amikor a STOP Soros törvénytervezet kapcsán rámutattam, hogy jogi szempontból miért értelmetlen, akkor jeleztem, hogy sok olyan helyzet van, amit elvben a törvény üldözne, de mégis minden nap hagyjuk. Akár azokat az emberi jogokkal szembemenő megoldásokat is amiket Soros György támogat.

Ha ennek a káros befolyásnak a megállítására, végre, van kormányzati szándék, akkor azt miért kell a migráció kérdésével összemosni? Mi szükség van a kormány kezdeti álláspontjától fokozatosan eltávolódó szélsőséges álláspontra? És miért nem beszélünk Soros György kapcsán a valódi bajokról?

aptikjampó 2018.06.03. 10:12:19

@Válasszunk: Soros a jelkép, azért nevesítik, bár a törvénynek csak a beceneve Stop Soros. Az NGO-k megállítása a cél, csak az a baj, hogy humanitárius tevékenységűeknek vannak beállítva, pedig a céljuk a befolyás szerzés és a külső kontroll.
Van egy teóriám, hogy Soros CIA stróman, felhasználják cserében a büntetlenségéért, gondolom otthon is volt néhány húzása, meg a "lopott pénzzel fedezik a költségeket. ( esetleg még tippeket is adnak durván hangzik, de a CIA seftelt már kábítószerrel is hogy "felkelőket" támogasson). . Nem tudom elképzelni hogy egy magánembert hagynának ilyen súlyosan beavatkozni a világpolitikába a saját szakállára. Nézd meg a CIA tevékenységi profilját, (wiki, Google) ugyanaz mint amit Soros művel és ha baj van, nem az USA viszi így a balhét. Annyira klappol ez hogy csak na!

Na szerintem e miatt a háttér miatt nem lehet nevén nevezni a gyereket.
süti beállítások módosítása