... mert választani kell

Kopaszok, népszavazás, és nem csak boltzár

2016/02/25. - írta: Válasszunk

A boltzáras népszavazás két szempontból érdekes. Az egyik szempont a Fidesz gátlástalansága, mert ugye a népszavazási kérdés kapcsán változatos módszerekkel tudnak előzni. Most a kopaszok akadályozták az MSZP-t. Állítólag. Igaz, hogy állt már ott ő is a bélyegzőnél, ha ott maradt volna, nem enged mást közelebb, akkor ki tudja, hogy mi történt volna. Talán az MSZP elindulhat a népszavazás felé. Talán jogi csűrés-csavarás útján elkaszálják a kezdeményezésüket, de az is lehet, hogy csak azt érték volna el, a népszavazás napján ne menjenek elegen szavazni. De a történet másról szól a Fidesz számára.

Mondhatnám azt, hogy a kormánypárt taktikája felháborító, hogy tisztességtelen, hogy ha nem lett volna esély ott maradni a bélyegzőnél, hát bűncselekménnyel határos lenne. Csak tegyünk valamit tisztába: Az adott népszavazási kezdeményezés sikere esetén a nyitva tartás engedélyezése mellett rögtön el is lehetetlenítheti azt. Mondjuk munkajogi oldalról. Vagy mondjuk az ilyen forgalomra rakódó különadóval, és adó és költségvetés kapcsán nehéz lenne újra népszavazni. De sok más lehetőség lenne, ami cseppet sem lenne gusztustalanabb, törvénytelenebb, mint a mostani bohózat. 

Sőt, amikor más ügyben a Fidesz rosszul áll, akár el is engedhetné ezt a témát, népszavazás nélkül is, olcsóbban. Könnyű lenne "kecske is, káposzta is" alapon látszólagos középutat felmutatni. Az egész történet már sokkal inkább szól két dologról. Az egyik, hogy ezt a népszavazást sem lehet kiírni, és a Fidesz pofátlansága mellett legalább ilyen hangos az MSZP töketlensége. És igen, el lehet mondani azt,hogy bárkinek, bármennyi segítővel joga van próbálkozni, aki egy kicsit is körültekintő ezzel számol, odafigyel, megpróbál első lenni. És igen, a hasonló kezdeményezés során bárkinek joga van pofátlannak lenni. 

És igen, minden szervezés és egyeztetés nélkül felmerülne bennem is, hogy lehetne kicsit "trollkodva" rávilágítani az MSZP töketlenségére. Pusztán két dolog tart vissza ettől. Az egyik, hogy érzésem szerint "csak azért beadni egy kérdést, hogy mást akadályozzak" is bizony a népszavazási kezdeményezés akadályozása, az pedig törvénytelen lenne. A törvényes trollkodáshoz valódi népszavazási szándék kell. És a "csináljunk-e bolondot a teljes baloldalról" kérdés egyes verzióról nem lehet szavazni.

A másik, hogy van ami miatt valóban szavazni szeretnék boltzár ügyben. Mondjuk kötelezően való zárvatartás helyett, a munkavállalók számára garantált állandó szabadnappal számolnék. Szerintem az én kérdésem kapcsán szerintem a Fidesz sem zárkózna el a népszavazástól. Az ok is igen egyszerű: Én valóban a vasárnapi boltzárral foglalkoznék, alternatívát is felmutatva.  Ha nyerne a kérdésem? A Fidesz a népszavazás ellenére is "megvédené" a munkavállalók hétvégéjét, az új módszert felvállalná, és a népszavazásban kért megoldás ellenében nehezebben indítana újabb népszavazási kezdeményezést az ellenzék. Ha vesztene a kezdeményezésem? A nép a meglévő rendszer mellett szavazott alapon érvelhetne a Fidesz.

Csakhogy ez ügyben elindítva a népszavazást elköltenénk egy csomó pénzt. Nem a saját költségemet sajnálom. Hanem, ha a Fidesznek is érdeke a népszavazás, sokan "na végre lehet boltzárról szavazni" alapon akár aláírnák, akkor is milliárdokról szólna a történet. Lenne egy csomó csatám a teljes baloldallal, hogy hogy megszívattam őket. Akik a népszavazás akadályozásával vádolnának, akár csak ezt sugalmaznák, azokkal szemben bizony jogi úton védeném a jó hírnevemet, és még azt is megjátszanám, hogy ők azok a szemetek akik az én kérdésemet akarják akadályozni, hitelteleníteni, ezért is nehezebb gyűjtögetni az aláírást. 

Orbán Viktor a térdét csapkodná a röhögéstől, hogy az MSZPt a "kisember" a saját ötletével, a boltzáras népszavazással szopatja meg. 

A pazarlás és a hasonló trollkodás nem szép dolog. Ezt saját magammal szemben is belátom. A Fidesztől sem jó. De a népszavazás ahogy nem az "MSZP hülye" vélemény kinyilvánításának az eszköze, úgy nem is a "kormányváltáshoz vezető út", a "kormánybuktatás eszköze. Akkor sem voltam hajlandó így tekinteni rá, amikor bizony a Fidesz kezdeményezésénél mondtam azt: vizitdíj, tandíj maradjon, kórházi napidíj menjen. 

Sőt ahogy a kedvezményes honosítás kapcsán a "jöhetnek, de nem így" elv esetén az "erre a kezdeményezésre nem mondok igent, de visszautasítás jellegű nemet se akarok mondani" helyzetben a távolmaradás is játszott, úgy itt is felmérném, hogy a "kormánybuktató szándék" miatt nem mennék el a boltzár ellen szavazni. A boltzárat bontsuk le, csak ne ilyen plusz csomaggal, ne így, ne ezért. 

A baloldal és a Fidesz csatájában az egyik kutya, másik eb alapon mondhatnék véleményt. Az egyik oldal kopaszokkal akadályozza a népszavazás működését, a másik viszont félig "előrehozott választást" akar belevinni, és így tényleg nem lehet csak a témáról dönteni. Az előbbi kapcsán a kormány legalább nem minden potenciális témára ül így rá. 

A népszavazás kapcsán a Fidesz azt látja, hogy jelenleg ő a "legkisebb rossz", és ezzel az "egyetlen éppen csak vállalható választási lehetőség" szerepében van. A népszavazás során viszont nem kell velük szemben jobb alternatívát kínálni, elég sok dolgukról véleményt mondani. A Fidesz ezért nem akar olyan népszavazást, ami elsősorban a párt politikájának a szimbólumairól szól.

Másfelől kimondottan jól jön nekik ez a bohózat, mert a kopaszos akció miatti első felháborodás után jön a következő két reakció. Amikor röhögünk az MSZP megszopatásán. És amikor elkezdünk arról beszélni, hogy az MSZP hogy bénázza el ezt a népszavazás kérdést. És itt nem csak arról van szó, hogy az MSZP vezetője nem akart sorban állni, pedig volt lehetősége az első helyhez. 

Még csak arról sem, hogy a hitelesítéshez is kell egy csomó aláírás, és a Fidesz könnyen mondja azt, hogy a kezdeményezővel való régi személyes kapcsolat ismert, és a srácok csak azért voltak ott, mert a hitelesítéshez szükséges aláírások kapcsán is az adott kezdeményezés támogatói. Én is csapatosan mennék, sőt tudnám azt, ha többen vagyunk ugyanazzal a kérdéssel, több esélyük van elsőnek lenni. Vinnék 200 támogatót, és már az utcán állna a sor. Előző estétől piknik, sátorozás lenne. Nem tilos összefogni, többen próbálkozni. Hívnék ekkorra politikust is figyelni a sorra. 

És bizony, ha tök más kérdéssel is mennék oda, akkor is jelezném az MSZPseknek már előző nap este, hogy a sarkon áll a sor vége. És a térdemet csapkodva röhögnék, ahogy megjelenne sok cikk arról, hogy ki és hogyan viszi oda szervezetten a Fideszeseket. Sőt a mostani elbánás miatt bejelentett demonstráció is lenne az utcán, a Kúria döntésének kikerülését várva a következő alkalomnál. 

Mert ugyan most baromira sokkoló, hogy "Kubatov - Fradi - kopaszok" kerülnek elő, de egy hét múlva már az lesz a téma, hogy "bezzeg mi". Bezzeg mi, ha előre engednek a sorban ott maradunk, így mi megoldottuk volna azt, amint az MSZP nem tudott. Hogy a kopasz ennyiből nem is volt akadály, csak lehetőséget teremtett arra, hogy az MSZP hülyét csináljon magából. Hogy a mostani balhé példátlan vádjai sem teljesen igazak. És most figyeljünk: Annyiszor volt már gyűlölködés az idős, szavazást kezdeményező jobboldali választópolgárok ellen, hogy félt volna egy idős nő egyedül odamenni. De ugye a felvételen is látszik, oda lehetett menni a bélyegzőhöz, lehetett volna előbb nyomni... Nem a kopasz az akadály, hanem az akik miatt a néni félt volna egyedül menni.

És egyetlen olyan baloldali csoport sem tud mit mondani, ahol ilyenkor elindul a gyűlölködés. A Fidesz oldalon pedig megindul a "szemkilövető maszoposok" című előadás. ÉS a Fidesz garantáltan nem veszít el túl sok szavazót. mert azt megérteni, hogy az MSZPs odaengedték a kopaszok nem nehéz. És ők még perelhetnek is, hiszen ők valóban csak vigyáztak valakire, segítettek, mindenkit oda engedtek, és aki törvénysértéssel, mások akadályozásával vádolja őket, az megsértő a jó hírnevüket. Ráadásul ugye ez a szakmájukkal kapcsolatban is van, anyagi érdeket is súlyosan sértheti és nagy nyilvánosság előtt ment. És az akadályozzák vagy nem kérdés kapcsán a ki mit nem mondana kérdés is erre mutat. Szóval a Fidesz nem feltétlenül veszít bármit is. 

De ez nem mondható el a történet kapcsán a baloldalról. Ugyanis a story nem elsősorban a kopaszokra lesz kihegyezve: Arra lesz kihegyezve, hogy a Fidesz szociális népszavazása sok kérdésről szólt. Szokott "többigenes" recept volt, mert több kérdés ellen fel tudtak szólalni, több kérdésben van olyan alternatívájuk ami egy népszavazáson átmegy, és a kormányzat által képviselt rossz irányba beleszól. 

A baloldalnak nincs ilyen témája, ezért érdemben csak a boltzárral próbálkozik, mivel nincs semmi titkos ötlete, ezért lehet megelőzni, megakadályozni. De a nagyhangú gyűlölködésre válaszul vitt kopaszok kapcsán ismét lett egy nem teljesen igaz vádaskodás. A teljes ezen pörgő baloldalban az a közös, hogy nincs oktatásügy, egészségügy, sport kérdések, stb. kapcsán egyetlen olyan érdemi témája sem, amit népszavazásra tud vinni. Bármilyen szar is a Fideszes politika, egyetlen olyan kérdés nincs, ahol úgy látja, egy kampányban zajló ideológiai csatát megnyerve sikerrel kezdeményezhetne népszavazást. És gyakorlatilag csak ezért lehet akadályozni azt, hogy népszavazással lépjen "kormányváltás felé". Ami viszont a népszavazásnak egy nem rendeltetésszerű használata lenne... Azaz a visszaélés ott van.

Hozzátettek most egy kérdést a népszavazásról, ami vagy átmegy, vagy nem... De még népszavazáson is elbukhatna ott is az MSZP. Ha nem érintené a kérdés az alaptörvényt túl közvetlenül, nem kéne elkaszálni. Ugyanis ehhez is nehéz lesz összeszedni az elég szavazatot. 4 millió ember... Szép és jó ez, csak éppen aki "ebben éppen egyet ért, de elege van a baloldaból, nem akar nekik sikert adni" az távolmaradással szavaz. És ugyanezt megtehetné boltzár kérdésben is. A kormánynak elegendő lenne a más belpolitikai vonatkozásra mutatni és erre hivatkozva távolmaradásra buzdítani a kormánypárti szavazóit. 4 millió embert nem valószínű, hogy mozgósítana a baloldal. Még boltzár kérdésnél is meg lehet ezt akadályozni. 

És mielőtt a félős öreg nénit védő secusok történetére azt mondanád, hogy az visz mindent:Nekem sem tűnik életszerűnek, hogy csak védeni, segíteni menték az öreg nénit, de itt ugye a vád maximum feltételezésekre alapozhat. Ellenben akadályt nem jelentettek. Ellenben azt sem tudjuk, ha átmegy a kérdés, akkor lehet-e együttműködni, aláírást gyűjteni, nemek mellett kampányolni, és szavazni majd a témáról. Amíg nem biztos, addig a csak valószínűségekre alapozó válasz maximum előítélet. 

És az üzenet egyértelmű: Se oktatási, se egészségügyi kérdésben nincs meg az ellenzék oldalán egy olyan biztos társadalmi támogatás és megfelelő koncepció, hogy egy népszavazásba bele mernének vágni. Ha pedig hirtelen lenne egy boltzáras népszavazás, távolmaradásra buzdítva el is lehetne buktatni (valószínű) akkor is elvesztené ezt az üzenetet a kormány, egy elbukott népszavazás pedig kisebb sokk az ellenzéknek, mint több elbukott választás. Az ellenzék ötlettelensége, fantáziátlansága, koncepciótlansága és ez a kérdés pedig a következő választás "elmúlt 8 évének" egyik fő témája lehet, és ez sokat hoz a Fidesz számára.

79 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valasszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr78415042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2016.02.25. 13:50:24

Szerintem már tényleg lehetne lapozni. Tuggyuk hol, mi történt és azt is ki a felelős. A feljelentés gondolom a rendőrségen van az ügyben, várjuk a fejleményeket.

Az meg, hogy mikről kell ilyenekkel elterelni a figyelmet? Voilá!
24.hu/kozelet/2016/02/25/orban-rahel-sajat-luxusszalloval-erosithet/

Ráhelka letette az 1 éves svejci, 15 milkás tanfolyamot, ami feljogosítja, hogy óraadó tanár legyen egy (fideszközeli?) "egyetemen, benyomták hát a Corvinusra. Most úgy látszik szállodát is vesz neki a ... ki is? ÍDe főleg miből fogja kipengetni a 6 milliárdos vételárat. Hitelből? Melyik bank ad neki ekkora hitelt, és miért? Nekem miért nem ad?

Nem tudom ki hogy van vele, de én nem arra szavaztam, hogy az orbán banda a hatalmával visszaélve, családtagjaiból és haverjaiból alakítsa ki az új magyar "arisztokráciát" és földesurakat. Hát, nagy vonalakban ennyit az NVI-nél történtekről.

Pop40 2016.02.25. 13:55:55

"Az egyik szempont a Fidesz gátlástalansága
Mondhatnám azt, hogy a kormánypárt taktikája felháborító, hogy tisztességtelen"

El vagy tévedve, kedves posztoló. Ez nem gátlástalanság, nem felháborító, hanem köztörvényes bűncselekmény, BTK-tétel.

"És igen, el lehet mondani azt,hogy bárkinek, bármennyi segítővel joga van próbálkozni, aki egy kicsit is körültekintő ezzel számol, odafigyel, megpróbál első lenni."

Igen, afrikai diktatúrákban is ez a modell dívik: annak van igaza, aki több szteroidos verőlegényt tud összeszedni.
Demokráciákban viszont nem ez a szokás. Félázsiai diktatúrákban esetleg.

" Annyiszor volt már gyűlölködés az idős, szavazást kezdeményező jobboldali választópolgárok ellen, hogy félt volna egy idős nő egyedül odamenni."

Muhahahaha :D

Annyira félt, hogy merőben véletlenül odarittyentett 10 kopaszt, akik merőben véletlenül a fidesz-székázat védő kopaszok haverjai, és merőben véletlenül ugyanaz a lap van nála, mint a kopaszoknál.
Életszerű, minden kisnyugdíjas simán összekap 10 szteroidos kopaszt, meg Kubatov titkárát, mikor népszavazni megy. :DD

Sok baromság van még a posztban, de nem megyek végig rajta egyesével, mert kevés lenne a karakterszám, meg nem is ér ennyit.

Netuddki. 2016.02.25. 14:02:45

@Pop40: Na és mi van ha a vén szatyor nem akarta vállalni, és a 10, kissé molett, rövidhajú börtöntöltelék pont azért kísérte, hogy érvényt szerezzenek a kubatov akaratának?

Pop40 2016.02.25. 14:20:06

@________________: :))
Igen, életszerű, hogy a 20000 fidesz-közeli nyanya helyett, aki bármit vállal Vityának bő nyállal, kiválasztják azt az egyet, akit kényszeríteni kell :D

Látszott is rajta a fenenagy kényszer :D

BiG74 Bodri 2016.02.25. 15:10:17

Ez kedves posztoló egy ritka szar szerecsenmosdatás volt. Csak arra jó, hogy tudjuk, ön szintén hijján van néhány pozitív tulajdonságnak.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 15:10:49

@Pop40: Szerinted bűncselekmény, más szerint meg nem, mert amikor akart odamenni oda jutott, hogy más gyorsabb volt, azt kerülgetni kell az nem akadály.

De mondjuk a beszólogató bunkó paraszt megszólalásod kapcsán azt is elfelejted, hogy bizony a kezdeményező és a kopaszok "főnöke" között is bizonyított a régi személyes kapcsolat, azaz a te általad odafosott baromság ("Életszerű, minden kisnyugdíjas simán összekap 10 szteroidos kopaszt") helyett azt kell megnézni, hogy életszerű-e, hogy az erre leginkább alkalmas ismerőseit keresné meg. Életszerű-e az, ha biztonsági őr csapat vezetőjeként régi barát segítséget kér, akkor legalább feldobod a témát, mint lehetséges szabadidős programot?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 15:12:29

@BiG74: Az, hogy ön érvek nélkül személyeskedik, valójában csak arra jó, hogy tudjuk, ön milyen tulajdonságoknak van híján. Leginkább azoknak amiket a szüleitől kellett volna megkapni neveltetés címén.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2016.02.25. 15:15:36

Az az igazság, hogy én értem először oda, aztán a Nyakó félrelökött, aztán jöttek a kopaszok, akik meg a Nyakót lökték félre... Ez az igazság, aki mást állít, náci.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 15:18:42

@________________: A szálloda vásárlásról sikeres kezdeményezés is elvonná a figyelmet, a plusz téma zavaró hatása kapcsán lehet az MSZPnél kopogtatni. A rendőrségi feljelentés nem sokat jelent, könnyen el fogják utasítani. Egyszerűen azért, mert amit leírtak önmagában valószínűleg nem bűncselekmény.

Nem véletlenül írtam viszont le, hogy a beelőzés valós népszavazási szándék nélkül viszont az lehet, így akit fel lehet jelenteni azt aki nem népszavazni akar, csak akadályozni és ezért kezdeményez valamit.

Ellenben akkor lesz egy ember ellen feljelentés. A politikai hasznot pedig még mindig a Fidesz húzza :) És az MSZP módszerével kapcsolatban még mindig aggályok vannak. És bizony az MSZP-t is fel lehet jelenteni az ügyben.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.25. 15:29:28

Tévúton jártok.

Ha te azt hiszed, hogy a kopaszok valakinek a két szép szeméért mentek oda, és nem pénzért akkor szerintem óriásit tévedsz.
Viszont ha kopaszokat bérelsz azok vélhetően dolgoztak már meccsen.
Egyetemista koromban én is dolgoztam meccseken, koncerteken, még Fradi meccsen is.

És ha pénzt fizetett volna valaki azért, hogy egy általam soha nem látott öreg mamit kísérjek a választási irodába, akkor elkísértem volna.
Tudva, hogy az összes média ott lesz, csak sok pénzért tettem volna ezt meg.

Viszont abban biztosak lehetünk, hogy a kopaszokat valaki fizette.
És mivel Erdősné mappáit hurcolták, Erdősnét védték, és neki segítettek, azt hiszem nem túl meréz feltételezés, hogy Erdősné fizette őket.

Az egyetlen kérdés, hogy Erdősné kinek dolgozik.
A többi az konteó.

Menjünk tovább.

Odáig eljutottunk, hogy a kopaszokat Erdősiné fizette.
Nomármost teljesen nyilvánvaló, hogy bérelhetett volna az Újpest, az MTK, vagy akár a Walton, vagy más biztonsági cég emberei közül is megfelelő számú kopaszt, ugyanúgy, ahogyan azt megtette a Fradi emberei esetén.

Erdősiné tudta hogy botrány lesz az ügyből.

És azt is tudta, hogy a Fradi Kubatovhoz kötődik, azaz csak egy értelme volt annak, hogy éppen a Fraditól bérelte a kopaszokat, nevezetesen, hogy Erdősiné nagyobb balhét akart.

Ismétlem..
Az egyeteln kérdés, hogy Erdősiné kinek dolgozik.

Tekintve hogy a férje papucsban a Fideszzel, nem hiszem hogy nekik.
De persze mindenki abban hisz amiben akar.
Még te is, meg a többi blogger is.

BiG74 Bodri 2016.02.25. 15:37:23

@Válasszunk:
Öszintén szólva jó pár helyen leírtam amit gondolok az ügyről. Az ön szerzeményében olyan mennyiségű számomra problémás rész van, hogy az egészre érdemben reflekálni, hosszú és már unalmas is. Másrészről ilyen szint elérése egyértelműsíti, hogy felesleges is. Részemről az ön szerzeménye közel sem érdekel annyira, mint a kapcsán létrejött kommentek.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 15:40:49

@BiG74: Engedje meg, hogy lefordítsam amit mondott. Az, hogy az országban mi lesz nem csak népszavazás kapcsán (mert a baloldal ötlettelensége ezért szempont) önt nem érdekli, nem akar gondolkodni és arról vitatkozni ki és min ér rá, nem érdeklik felvetések...

Önt csak a személyeskedő beszóló kommentek érdeklik, mint az öné.

Biztos azt tanulta otthon az édesanyjától, hogy jajj fiam / lányom csak nehogy gondolkodj legyél inkább olyan bunkó aki rólunk állít ki szép bizonyítványt.

Gratulálok.

BiG74 Bodri 2016.02.25. 15:43:51

@Ballib cenzúrázók réme 4:
A férj és a feleség milyen viszonyban van? Biztos, hogy egmást támogatják törekvésekben?

Mondjuk szerintem elég nehéz lesz kilogikázni a történéseket.

BiG74 Bodri 2016.02.25. 15:45:06

@Válasszunk:
Szarul fordítasz, nem alkalmazlak.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 15:47:36

@Ballib cenzúrázók réme 4: Szerintem az ügynek nincs köze fizetéshez egyszerűen azért, mert Erdősiné által választott kopaszok egy részével, vezetőjével korábban személyes és nem politikai rendszerű kapcsolatban volt, és ez bizalmi viszony.

Márpedig azon csoportok, akiknek a baloldali töketlenkedésből, hozzáállásból elege van, és ezért velük szemben bármikor trollkodnak, stb. nem merülnek ki a Fidesz szavazóiban. Vannak köztük jelenleg pártot, számukra elfogadható alternatíva hiányában, nem választók. Vannak közöttük Jobbikosok. Vannak köztük a kisebb koalíciós párt hívei és kisebb parlamenten kívüli jobboldali pártok és csoportok hívei.

Ellenben, ha a Fidesznek nem lenne politikai érdeke a bohózat, pont azért, mert ez világít rá a baloldal tehetetlenségére, akkor a népszavazást máshogy is lehet kezdeményezni, törvényt lehet módosítani, stb. azaz van lehetőségük ebből a bohózatból profitálni vagy ezt elbuktatni.

Netuddki. 2016.02.25. 15:54:15

@Válasszunk: Nyehehe. Persze.

A lényeg az, hogy ki bérelte fel a börtöntöltelékeket és mi célból? Ez már minősített eset. Mert a bűncselekmény (felbujtás, akadályozás, megfélemlítés) megvalósult. Tök mindegy, hogy valaki egy kigyúrt kopaszt használt vagy a legálisan magánál tartott önvédelmi fegyverét. Mert ugye azt is lehet akkor ezek szerint lobogtatni ha valaki a másik elé akar kerülni a sorban? Nem, büntetlenül azt sem lehet.
De ez szerintem túl magas neked.
Az esetből meg azért nem lesz büntetőügy mert Magyarország nem jogállam, itt büntetlenül lehet (egyeseknek) bűncselekményeket elkövetni.

a katona fehérben 2016.02.25. 16:07:19

Az a legszebb, hogy már fel sem merül, hogy itt alapvetően egy olyan rendelkezés lett bevezetve, amit a választók kb. 70%-a ellenez, és nem ok nélkül, mivel a mindennapjait teszi kényelmetlenebbé, és mindeközben se a nemzetgazdaságnak, se a gazdasági szereplőknek, igen, mint kiderült, még a rohadék CBA-nak sem jár semmilyen haszonnal, sőt, kimondottan a kárára van. Mert csak.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:07:24

@________________: Itt csak te prejudikálsz és hazudsz. Ugyanis szó sem volt arról, hogy "valaki más elé szeretne kerülni a sorban". Arról volt szó, hogy ott nincs sorban állás, mert nem tudod ki milyen ügyben kezdeményezne, ki vár a kúria döntésére. Ott az van, hogy vártok arra mit, mikor jó beadni. Nem tudod a többiek kire-mire várnak. Ha te gyors akarsz lenni, akkor oda fogsz állni pecsételni. Ha nem, akkor távol leülsz, de kockáztatod, lesz aki közelebb lesz, őt megkerülve viszont később tudsz pecsételni.

Az MSZP képviselője ebben a kérdésben *szándékosan* maradt távol a bélyegzőtől, annak ellenére, hogy bőven időben odaengedték.

Az ő cselekedetét, és ennek a várható következményét (más gyorsabb lehet), ennek önkéntes elfogadását (senki sem akadályozta, hogy közel legyen a bélyegzőhöz) lehet tudni.

Ha ott marad, átmegy a kérdése. EGYEDÜL a saját döntésén, amiben sem fenyegetés, sem erőszak nem befolyásolta, múlott az, hogy erről lecsúszott.

Egy olyan helyzetben, ahol ebből a botránytól politikai hasznot remélhet, és lebegtethet egy népszavazást. Ha *mindig* lesz egy Fideszben kiábrándult, de arra is kapcsolatokkal rendelkező szavazó, akkor sosem kell összeszedni 4 millió embert a boltzár ellen, és nem kockáztatják azt, hogy a népszavazás kudarca arra világít rá, hogy egy egyértelműen nekik kedvező kérdésben, az egyetlen, legjobb kérdésükben is pofára esnek.

Azaz az MSZP számára: Ha nincs népszavazás ez a téma marad, akkor a "nincs jobb ötlet, ebben sincs eredmény" a ciki, ha van népszavazás és elbukják az téma ciki... Ha keresnek más fajsúlyos, komoly témát és ott nem megy sem a mozgósítás, sem a sikeres népszavazás az a ciki. Az MSZP belement egy olyan helyzetbe, ahol neki csak rossz válasza van, és a helyzetet a Fidesznek érdeke fenntartani. A mostani botrány felé terelni a dolgot pedig számára a legkisebb rossz.

Van aki azt sugalmazza, hogy az adott nőt nem a Fidesz, hanem az MSZP szerezte. Vagy a jobbik... Vagy... És itt mondom azt, amit a posttal is jeleztem: Ezt bárki(!) megteheti aki az MSZPt el akarja gáncsolni így vagy úgy.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:13:51

@a katona fehérben: Azt, hogy a rohadék CBA lett volna a cél, azt a baloldal feltételezte. De tedd fel a kérdést, valóban ez volt a cél?

A kereskedelmi szektor nem vesztett pénzt, nem csökkent a forgalom. Ellenben valamennyire csökkentek a költségek, és kevesebb munkaerőre van szükség.

És bár még mindig divatos téma a munkanélküliség, azért nem árt tudni, hogy a magyar munkavállaló kicsit válogatós lett, mert egyre több helyen durva probléma munkaerőhiány. Azaz a kormány, hirtelen a munkaerőhiányra panaszkodó vállalkozások sírása-rívása közben felszabadított némi olyan munkaerőt aki eddig is messzebbre ment, bírta a magánszférát.

A bürokráciacsökkentés során megszűnő státuszok is ugyanerről szólnak.

A legtöbb ember nem szeret adót fizetni, örülne az adócsökkentésnek, csak a másik számára fontos dolgokra kellene kevesebbet költeni. Na ezért nem lehet költségvetés kapcsán szabadon szavazgatni. Ha ezt a kérdést is olyan gazdasági racionalitásnak tekinted, ahol le kell nyelni a keserű pirulát, és egy valós alternatívát kínálni képtelen, bénázó, de olykor agresszív és arrogáns ellenzék szerencsétlenkedését látod, akkor nyilván el lehet dönteni akarsz-e a kérdésre vagyonokat költeni. Mert egy népszavazás nem olcsó. Annak a pénznek jobb helye lenne, mondjuk az oktatásban.

Szelid sunmalac 2016.02.25. 16:16:42

Ugyes! Nagyon ugyes! Ugy teszel, mintha gondod lenne a tortentekkel, amiket megprobalsz minel jobban kisebbiteni, mikozben a baloldalt allitod be egyre hulyebbnek. Egyszerubb veglenyek ennek be is dolnek. Csakhogy Itt nem feltetelezesek vannka, meg zegeny nenike, meg csak udvariassagbol engedtek elore es kulonben is uzsonnazni voltak ott. Te pedig nagyon szepen leirod, hogy te is pontosan igy csinalnad. Csakhogy ez egyreszt erkolcstelen masreszt viszotn torvenytelen is. Te meg egy seggnyalo vagy poszter. Szolgaltatod a csak picivel szofisztikaltabb ujabb mantrat az agyatlanoknak.

Netuddki. 2016.02.25. 16:20:13

@Válasszunk: Ostoba. Hiába csűröd csavarod, az ott lévő sajtó jóvoltából mindenki tudja mi történt. A maszop meg nem érdekel, bárki lehetett volna a maszopos csóka helyében.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:20:40

@Szelid sunmalac: ár csak abban hazudsz, hogy pontosan ezt csinálnám, mert leírtam azt is, hogy pontosan mit és miért csinálnék máshogy, például törvényességi szempontok alapján. Így amit tettél az egy becsület csorbítására alkalmas valótlan tényállítás. Ami törvénytelen, hovatovább bűncselekmény.

Ha így személyeskedsz, akkor most hívjalak MSZPse faszát szopkodó bűnözőnek, esetleg minősítve a neveltetésedet, a kedves szüleidet is?

Ellenben a baloldal hülyének beállítása kapcsán: Ha nem lennének hülyék, akkor nem ment volna arrébb magától Nyakó. Akkor lenne sok más témájuk. Soroljam?

Netuddki. 2016.02.25. 16:25:47

@Szelid sunmalac: Ja. A kérdés, hogy mielőtt beelőzne, előtte felmérné-e a súlycsoportokat, aztán lehet mégse előzne be? Vagy felbérelne pár kopaszt?
Mellesleg ez a testi erőn alapuló elsőbbségi verseny nem éppen okos dolog. Mindig lesz aki erősebb, gyorsabb, de a pukkagolyónál még egyelőre senki se gyorsabb. Szóval lassan a testtel. A szerv meg azért van fizetve, hogy rendet tegyen. Ha nem tesz akkor jön az anarchia, séa végén még felhúznak valakit a lámpavasra. No nem azért mert nem védte meg a meneküdtektül a zországot, hanem csak úgy.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:26:14

@________________: Mindenki látta, csak te nem mondasz igazat. Mindenki látta, hogy amikor oda akart menni Nyakó odaengedték. SENKI(!) sem küldte el onnan, senki sem fenyegette, zavarta. Ő mondta azt, hogy ő nem akar a bélyegzőnél állni, mert...

És amit itt értékekről mondott az baromság, mert:

Ahol időbélyegzés van, ott egész Európában az van előnyben, aki közelebb van a bélyegzőhöz. Ő elment leülni. Mert ő úgy gondolta, hogy majd mint "friss fiatal ember" előnyben lenne egy vénasszonyhoz képest, a nyanya meg csak álljon, ha szavazni akar.

És szerinte Európában úgy működik az időbélyegző, hogy az ő kezébe teleportál.

Ha valaki elsőként akar bélyegezni, akkor bizony a bélyegzőhöz igyekezzen közel maradni. Mert bárki lehetett volna ott, és BÁRKI ott is maradt volna pecsételni. Ő lemondott erről a helyről, mást oda engedett, hogy ülhessen.

Netuddki. 2016.02.25. 16:28:16

@Válasszunk: Lehazugozol másokat, aztán sipákolsz, hogy a "becsületedbe" gázoltak? Elárulom, ha fidesz szimpatizáns vagy akkor neked olyan nincs is, nincs mibe gázolni, tehát alaptalanul vádaskodsz.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:28:40

@________________: Pontosan a testi erőn alapuló elsőbbségi verseny kérdése a lényeg. Az MSZPs úgy gondolta, az ott lévő "nyugger mammer fájós lábú vén ..." ha mind a ketten ülnek akkor az ő sebessége, ereje kell, hogy győzzön.

Az ott lévő választópolgár meg úgy gondolta, vak, süket, béna, stb is kezdeményezhet népszavazást, így a testi előnyöket segítséggel ki lehet egészíteni. Ha lesz aki fogja a papírt helyette nem kell fájós lábbal sprintelni.

Netuddki. 2016.02.25. 16:33:05

@Válasszunk: Látom még mindig nem fogod fel, hogy nem az a bűncselekmény, hogy a maszopos csóka mikor blokkolt.
De, hogy a fidesz által bevett csubakka védekezéssel éljek, ha ott maradt volna és elsőre blokkolt volna akkor most arról írnál blogot, hogy a maszopos beelőzött, pedig nem is ő volt ott előbb.

Ettől függetlenül én is szívesen megnéztem volna, hogy a kamerák előtt is kapott volna sallert meg kokit a nyakó ha ott marad.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:34:06

@________________: Aki hazudik, és hozzád hasonlóan általánosítva teszi ezt, az ne is csodálkozzon, ha hazugnak nevezik.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:36:14

@________________: Nem. Ha beelőzött volna, akkor a blogpostban felvetett kérdés, hogy csak a boltzár van oktatásügy, egészségügy, stb kapcsán semmi önmagában is megáll.

És igen sok postban a Fidesz faszságaira is beszólok, szóval a hazug általánosításod csak egyetlen dolgot mutat meg: A jó édes anyád és apád milyen általánosító, hazug, becstelen alakot nevelt belőled.

Netuddki. 2016.02.25. 16:37:38

@Válasszunk: Ostobaság újabb szintje. A fideszes vén szatyor érkezett utolsónak. A kopasz meg hiába volt ott előbb, ha nem adja be, vagy a nyanya helyett adja be ugyanaz a végeredmény. Érvénytelen.

Másrészt rólad (és a gazdáidról) simán el tudom képzelni, hogy az orvosi váróba, ahol szintén mindenki oda ül ahova akar, beelőzöd a mammert. Mert erősebb vagy. Ugyanezt a nyakóból nem nézném ki. Szomorú, de ez van. Reklamálj a lézerjankótoknál!

Netuddki. 2016.02.25. 16:39:38

@Válasszunk: Muhaha! Remélem zavarok!

Nem vagy te fideszes, persze...

Szelid sunmalac 2016.02.25. 16:40:13

@________________: Pontosan ezert van ra torveny, es pontoan ezert volt torvenytelen a keedi "akcio", barmennyire is elnezo vele szemben a posztolo es barmennyire is balfasz az mszp. Itt ugyanis kurvara nem az mszp-rol van szo.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:41:16

@________________: És igen, a dolog arról szól, hogy mivel nem volt sem ütés, sem fenyegetés a felvételen úgy beszélsz arról, hogy ne a testi előnyök döntsenek, hogy közben a saját elképzelésed szerint a fürge, fiatal, erős, egészséges pont ezen alapon nyomja le a nyuggert.

És az, hogy előítéletes módon ismeretlen emberekről vádaskodsz (ki, hol előzne be) ismét csak téged és a jó édes anyádat, apádat minősíti aki téged ilyen szar alakká neveltek. Nem feltételezések, hanem az itteni gerinctelen viselkedésed alapján. És igen, ha nem akarnál gerinctelen lenni, elnézést kértél volna. De nem tetted, hanem folytatod, úgyhogy szándékosan, és tudatosan vagy ilyen.

A "ki érkezett először / utolsónak" nem kérdés. Pont azért, mert nem érkezési, hanem pecsételési sorrend van.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:42:44

@________________: Ismét csak az általnosító hazugságod jön. Bárki visszanézi a blogot, elég sok helyen látszik, hogy elküldöm a Fideszt a fenébe. Sőt azt is, hogy a boltzár kapcsán is miért csinálnék mást, stb. azaz tudod, hogy amit mondasz nem igaz, de csak hazudsz, mert csak hazugsággal, beszólással tudsz érvelni. Másra képtelen vagy.

Szelid sunmalac 2016.02.25. 16:44:24

Egyet viszont nem ertek posztolo es hatha te ki tudsz segiteni. Miert tagajda az osszes fideszes, hogy fideszes? Par eve meg buszkek voltatok ra, most meg mindegyik jon azzal, hogy "en nem is vagyok fideszes, de...". Birka, te, meg sorolhatnam. Soha egyikotok sem vallalja fel, hogy en bizony a fideszt tamogatom es EGYETERTEK ezekkel a faszsagokkal, amik mindenki masnal kiverik a biztositekot. Ott vannak pl. azok az oldalak, ahol faszbukos reggel lehet kommentelni. A multkor osszeszamoltam, hogy 14-bol osszesen 1 volt valoban a faszbukon, a tobbi mind kamu reg volt, kep, nev, ismerosok, elozmenyek nelkul, mig akik kritikat fogalmaztak meg, mindenki vallalta. Miert lettetek ennyire gyavak? Tenyleg ilyen egonek gondoljatok ti is?

Szelid sunmalac 2016.02.25. 16:45:14

@Válasszunk: Latod, latod...."téged és a jó édes anyádat, apádat minősíti aki téged ilyen szar alakká neveltek" Mondom, hogy neked valami bajod vana szuleiddel

Netuddki. 2016.02.25. 16:45:25

@Válasszunk: Hány éves vagy te blogger? 15? Elmész anyádba, tudod kijatököm pazarolja tovább rád az idejét.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:46:25

@Szelid sunmalac: Eddig a neveltetést említettem, amit viszont te teszel meg az kicsit más alapon ismeretlen emberekkel szembeni igen súlyos mocskolódás, bűncselekménnyel vádolod őket. Ha ezért nem akarsz magad ellen nagy nyílvánosság előtt, jelentős érdeksérelmet okozva elkövetett rágalmazás miatt büntetőeljárást akkor van 3 perced bocsánatot kérni. Utána a komentedet törlöm, téged bannollak. Esetleges sérelemdíjról meg egyeztetünk privátban.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:49:04

@________________: Hazudtál, rád bizonyították, erre vagy képes. Igen, erre írtam a neveltetésedet. És igen, az megalapozott, a vakon való anyazásod pedig csak ezt erősíti meg. Ha mocskolódás, általánosítás, hazugság, a saját becstelenséged felmutatása helyett érveltél volna, akkor nem a viselkedésedről, neveltetésedről beszélnénk. Az ad hominem alapon egymás minősítését te hoztad kettőnk közé, én ott is leírtam mi, miről szól. Ha nem tetszik az, hogy a neveltetésedet, viselkedésedet kritizálják nem kell úgy viselkedni.

BiG74 Bodri 2016.02.25. 16:52:05

@Szelid sunmalac:
Ez az ügy a legkevésbé sem az ügyben nyiltan megmutatkozó ellenzéki moszopról szól, hanem a törvényes és kultúrált viselkedésről, illetve annak hiányáról, és a mögötte sunyító, hatalomban lévő fideszről, és a törvénytelen viselkedést politikai elfogultság miatt elfogadókról.

Netuddki. 2016.02.25. 16:53:10

@Válasszunk: Kiscsákó! Te ahhoz qrva kevés vagy, hogy érdekeljen a mocskolódásod. Csak szólok. Keress egy pszihomókust, rád férne!
Na csá aranybogár!

Szelid sunmalac 2016.02.25. 16:55:47

@Válasszunk: A picsaba! Lejart a harom perc! Elnezest! De hat kozben dolgozn is kell ugyebar.
"bűncselekménnyel vádolod őket" Marmint kiket? Es te miert veded ennyire nyilvanvaloan oket, mikozben nem vagy fideszes sem es teljesen "objektiven" ertekeled a dolgokat?
"Ha nem tetszik az, hogy a neveltetésedet, viselkedésedet kritizálják nem kell úgy viselkedni" - latom nem tudsz ettol a neveltetes dologtol elszakadni. Valami komoly problemara gyanakszom.
Egyebkent a fenyegetozes a neveltetessel jon, van csak ugy magatol?

Szelid sunmalac 2016.02.25. 16:56:26

Ja, kitiltani nem kell, megyek en mgamtol is. Uncsi ez mar....tovabbi jo idegeskedest

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 16:57:56

@Szelid sunmalac: Pl. a molesztálás kapcsán utaltál arra, hogy más bűncselekményt követett el, ugyanúgy rágalmazás. És bizony, ha nem változtatsz a hozzáállásodon, akkor a bíróságon sem sok esélyed lesz megbánásról hadoválni. És Ilyenkor akár egy kis letöltendő is belefér.

nniicckk 2016.02.25. 17:06:40

Azert lassuk be, Orban Viktor megint MESTERIEN MEGSZOPATTA a balodalt.
Mikozben teljes erobol folyik a BOTRANYOZAS, hogy Orban kigyurt kopaszokkal akadalyozta a demokratikus ellenzeket, a nepszavazasban, es itt DIKTATURA van, megszunt a demokracia, es a tobbbi faszsag.
ENNEK A KELLOS KOZEPEN az Orban bejelent egy nepszavazast, amit 1000 %-os biztonsaggal meg fog nyerni.
Erre most mit mondjanak a libbantak ? Mert normalis esetben VISITVA tiltakoztak volna, a kvota elleni szavazas miatt, de most hogy egyebbkent, egy masik szavazasert meg tuntetnek, ez meglehetosen furcsa lenne. Ezt meg ok sem tudnak megmagyarazni, hogy az egyik nepszavazas az demokratikus, de a masikat be kell tiltani.
ZSENIALIS HUZAS VOLT.
Ez olyan Habony stilus, mint a rezsicsokkentes, egy huzasbol nyer vele a kormany, es szopik az ellenzek, nem lennek meglepve, ha ezt is a Habony talalta volna ki.

BiG74 Bodri 2016.02.25. 17:07:02

Nos hát ezért figyeltem a kommenteket, és nem egy übergagyi poszt és ezer helyen vérző, sok esetben ellentmondásos érvrendszer vesézgetésével kívántam foglalkozni. Kedves posztoló kommentei viszont bónuszként gyorsították a felismeréseket:
- tényleg kár érdemben fogalkozni az irománnyal
- tényleg meg kellene gondolni a posztolónak azt a pszihomókusi foglalkozást
- valszeg nemsokára előkerülnek a csahos elvtársak is
- innen menni kell, ezt az oldalt pedig letiltom, hogy nehogy véletlenül idekeveredjek

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 17:16:30

@Szelid sunmalac: Jelzett 3 perc letelt. Több is.

Tudod felőlem itt is vállalhatnád névvel a kommentedet, nem pedig csak nickre utaló gmail mögé bújva, ki tudja, hány nicken. Csak ugye akkor nem mernél bűncselekményt elkövetni.

Ha nagyon Fideszes lennék, akkor nem írtam volna le azt, hogy ugye valós népszavazási szándék nélkül, csak más akadályozása miatt kérdést beadni, szerintem a népszavazás akadályozása és bűncselekmény. A kopasz ottléte segíteni meg nem az.

Komolyan gondolod, hogy a Fidesz számára az a vonzó állítás, hogy nem ez az első törvénytelen akadály?

Innentől kezdve az "így Fideszes, úgy fideszes" alapon hazudozó, névtelen arctalan gyalázkodásotok hitele erősen hiányzik. Onnantól kezdve viszont, ha tudnotok kell, hogy a vádaskodásotok, mocskolódásotok, az általatok megvalósított cyberbullying csak valótlan alapon van és on topic hozzászólásod nincs, onnantól kezdve a téged érő összes kritika alátámasztható.

És ez csak az egyik fele. Ha ugyanis most is törvénytelen eszközökkel operálsz te és az elvbarátaid itt, akkor mit vársz: Majd a sokadik után mindenki kiteszi ennek a családját?

Ellenben a Fideszes nem Fideszes kérdés kapcsán: hidd el nekem, hogy pl. a KDNP-s sem lesz Fideszes. De az sem, aki elmondja, ő több kormány esetén is tudott politikusokkal emberi módon kommunikálni, viszont a legkisebb rosszat keresi, ha már nincs jó.

Mert eredendően a politikus van értünk, és nem mi vagyunk a politikusokért.

És igen öreg: 200 emberrel mennék én is az MSZP elé. 200 emberrel, és 200 kérdéssel. 200 témában.

Mert ugye...

Ha le mertem írni, hogy a napi tesi baromság a jelenlegi formában, legyen délután napi 1 óra a választott sportágban, környékbeli egyesületekkel közösen...

Akkor arról lehetne népszavazni is.

Ha leírtam, hogy minden munkavállalónak 1 állandó, általa választott heti szabadnap, mert van akinek a szombat a fontos... Akkor arról is lehetne népszavazni.

Ha a nagy nyilvánosság előtti rágalmazásról sokszor hangozz el, hogy nem csak a politikus ügyében kéne közvádas legyen... Akkor arról is lehetne népszavazni.

Ha leírtam sokszor, hogy a labdarúgás rossz példa, más sportot kell jobban tolni... Akkor egyes sportágak a labdarúgással egyenértékű támogatásáról sportáganként lehetne népszavazni. Másfél mázsás quarterback is mehetne.

Legalább 10 sportág.

Ez a sorban eddig az első 13.

Boltzárak kapcsán: Az automata kassza, a csak biztonsági személyzettel való működés (nincs a nyitva tartásnak létszám igénye) is kivétel lehet.

De akár a termelői piacok, pályaudvarok közötti adott körzet (szomszéd telek) is. (2 kérdés)

Strandok, sportlétesítmények környéke is. :) (újabb 2)

Figyeld meg, ha KLIK helyett megrendelő szervezetet és független oktatási szolgáltatót szeretnék, akkor az is lehet népszavazási kérdés.

A kötelező olvasmányok egy részének törlése a diákok túlterhelését csökkentendő. Művenként egy szavazás 20-30 mű.

Kötelező KRESZ óra az iskolákban.

Állampolgári ismeretek oktatásának népszerűsítése...

Tankönyvek jelentős része helyett digitális oktató anyagok és tablet / ebook reader az oktatásban.

Áramszolgáltatók kötelezése, hogy az elektromos hálózaton nyújtható netet mindenhova építsék ki és alapszolgáltatást az áram alapdíjban adjanak.

Kötelezném az önkormányzatokat, hogy az üres lakásokra jelentkező bérlőknek biztosítsanak lakhatást.

A kábítószerrel való kereskedelemnél (beleértve a még nem betiltott anyagokat) törvényi vélelmet állapítanék meg arra, hogy az illető a szer minden egészségkárosító hatásába belenyugvott... Azt elfogadta.

Villamosvonalak államosítása és tram train rendszer.

Bérlet árába beolvadó dugódíj.

Szerinted nem lenne meg a 200 témám közte boltzárassal is?

És szerinted, ha leírtam, hogy az a lényeg, hogy gyűjtsek is aláírást, nem gyűjtenék? Szerinted a Fidesz hogy örülne, a teljes programuk átírásának?

dukeekud 2016.02.25. 17:25:35

Egyebbkent valaki mutassa mar meg, mikor hol akadalyozzak a Nyakot barmiben is.
A videon csak annyi latszik, hogy kb 5-6 ember osszegyult abban helyisegben, de hogy ki miert van ott azt nem lehet tudni.
Valoszinuleg egyszeru veletlen, hogy 5-6 ember pont egyidoben akart beadni nepszavazasi kerelmet, de ehhez mindenkinek joga van.
Ugyhogy en, tovabbra sem latom mi a libbantak problemaja.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 17:29:10

@dukeekud: Szerintem nem véletlenül voltak ott. Csak azt nem látják, hogy a mostani viselkedésük miatt is vinnénk mi magunk is ember magunkkal.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 17:39:56

@dukeekud: Az egész kérdés titka annyi, hogy a amiket itt felsoroltam ötleteket, azok mintájára csinál pár aktivista csoport népszavazási kezdeményezéseket, lehetne szavazni.

a katona fehérben 2016.02.25. 17:58:52

@Válasszunk: szerintem félreértettél, a lényeg az lett volna, hogy ennek az intézkedésnek a kapcsán nem arról kéne beszélnünk, hogy népszavazás (vagy épp annak a költségei), hanem eleve meg sem lett volna szabad születnie, mert egész egyszerűen ártalmas. (Amúgy persze, nyilván a baloldali pártok fogalmazták úgy a törvényt, célzatosan többször is átírva a törvény állítólagos szellemét tekintve teljesen lényegtelen kiegészítő pontokkal, hogy a több különböző kisebb-nagyobb élelmiszeripari lánc közül véletlenül épp a CBA-üzletek nagy részére ne vonatkozzon...légyszi ne nézzük már egymást hülyének.) Egy kormánynak alapvetően az a dolga, hogy az állampolgárok szabadságát növelje és az önálló életét minél jobban megkönnyítse - ez minden tekintetben ennek ellenében hat. És akkor még nem beszéltem a plusz stresszről, az eddig egész hétvégére eloszló helyett szombat délelőttre tömörülő irgalmatlan forgalom sokrétű ártalmairól stb.

A többihez: a munkaerő nem "válogatós" lett, a hiány csak bizonyos szakmákban jelentkezik, főleg két okból: egyrészt nagyon sok a rosszul vagy egyáltalán nem képzett munkavállaló, másrészt a magyar munkaadóknak most már nem országon belül kell versenyeznie a potenciális alkalmazottakért, és az itthoni munkakörülmények - nemcsak a bérek -, legtöbbször csúnyán alulmaradnak ebben a versenyben, amiért még a legendásan immobilis magyar dolgozók is hajlamosabbak költözködni. (Van még ezen kívül számos más kisebb ok is persze.) A munkaerő-felszabadítási elméletedet ezért nem vélem helyénvalónak, a valós munkanélküliség továbbra is nagyon magas, és attól, hogy valaki dolgozott már a versenyszférában, mondjuk nagyszerű pénztáros volt, aztán a kötelező zárva tartás miatt kirúgják, nem lesz belőle másnapra könnyebben szakács vagy esztergályos (amikből például hiány van), mint egy évek óta munkanélküliből. Ráadásul a kiskereskedelmi ágazatban a rendelet előtt sem volt munkaerőtöbblet, amit ilyen képtelen módon "át kellett volna irányítani". Semmiféle gazdasági racionalitást nem látok emögött.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 18:21:35

@a katona fehérben: Egyfelől, mint az élet mutatja, a CBA ezzel nem járt jól, és szerintem ez előre látható volt. Az ellenzék szerint azok a módosítók a CBA-ra lettek szabva, szerintem meg a CBAra lehet jobbat szabni. Sokkal fontosabb azt mondani, hogy így a családi vállalkozások, ahol a tulajdonos családja van nyitva nem borult az üzleti terv, ők nem dőltek be.

CBA-ra szabni annyi lett volna, hogy a vasárnapi nyitva tartást adott ellátási feladatra adott, az államtól vásárolt koncesszióhoz köti, ami cégre szabható feltételekkel mehet (pl megfelelő KKVt franchise partnerként alkalmazó hálózatokra) és utána jöhetne a mutyi.

Itt pedig a kormánynak feladata kormányozni, nem csak szabadságot biztosítani. És amíg azt látom, hogy semmilyen nyelven nem beszélő segédmunkást is sok helyen hiába keresnek, az pedig jár segélyért, közmunkáért, addig nem hiszem azt, hogy itt a nemzetközi verseny lenne a gond.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 18:23:04

@a katona fehérben: A munkaerő többlet vagy nem többlet kérdésre, azért akkor a zárva tartás ellenzői is leírták, hogy elbocsájtás lesz elég sok, és ha megnézed, akkor azonnal ment is tőlem sok ilyenről beszámoló, megcáfolva a Fidesz hazugságait.

siriq111 2016.02.25. 19:05:50

A sok tatott szajjal bambulo es csak sirankozo embernek uzenem, tegyen valamit , hogy allitsak meg a mostani kormanyt. Ezen felul, hogy sirankozik , hogyan csinalhat ilyet a fidesz stb. erdemben nem probal ellene tenni.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 19:09:19

@siriq111: Valóban tehetne valamit. Például értelmes népszavazási kezdeményezéssel. De ebből a storyból az lesz, hogy a Fidesz jó időpontban ad neki zöld utat. Az összes ellenzéki érv, küzdelem unalmas lesz, a kormánypárt pedig hirtelen költeni kezd a saját érvei bemutatására. Az ő kampányuk, mozgósításuk azt fogja mutatni, hogy az ellenzék rengeteg pénzt pazarolt a kiharcolt népszavazással, és utána még nem is lesz meg az általuk várt átütő siker.

csak egy néző 2016.02.25. 19:15:32

Fidesz frakció közleménye.

„Már másodszor csináltak balhét a szocialisták a Nemzeti Választási Irodánál népszavazási kérdés kezdeményezésekor, a szocialisták ugyanis a botránykeltésben érdekeltek. El kell kerülni, hogy ilyen helyzet előállhasson, ezért a Fidesz támogatja, hogy az NVB tegyen javaslatot a jogszabályi környezet megváltoztatására."

Ez pedig sok ember közleménye a fidesz/kdnp köcsögöknek személyre szabva és egyenként.

a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2F45.media.tumblr.com%2F18e7f92ad7152c4a765519dc2d19f41d%2Ftumblr_o28snvhMzv1s99pyqo1_400.gif&key=ELu4UOOV2B1ENSZVPMBmHQ&w=600&h=180

csak egy néző 2016.02.25. 19:24:05

@Válasszunk:
Már ne haragudj, de egy ilyen , szemét cinikus nyilatkozat után mivel is kellene vitázni???

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 19:29:11

@csak egy néző: Nézd a történetnek 2 oldala van.

Az egyik oldal az, hogy ha az adott MSZPs nem balhézni akar, hanem elsőként pecsételni akkor végig ott állhat, van kamera és minden ami jelzi mást nem akadályoz, de vár, figyel, elsőként pecsétel.

Innen pedig az MSZP biztosan tett a balhéért.

Ha tudjuk, hogy az ott lévő nő családja már nagyon nem Fidesz színben hanem velük szemben indul, akkor kérdés, hogy ő ki érdekében volt ott. Mindenki azt hisz amit akar.

Innentől kezdve: Ha a nénit nem a Fidesz vitte és az MSZP direkt csak a balhét kereste, akkor tisztán a Fidesz nyilatkozatnak lenne igaza. Ha a nénit a Fidesz vitte oda, akkor a néni okán a Fidesz is sáros (mert a kezdeményezés az) de az MSZP is direkt a balhét kereste 1-1.

csak egy néző 2016.02.25. 19:34:58

@Válasszunk:
Ez a hazugságok non plus ultrája.
Vazze ez már a hazugságok non plus ultrája, amit ez a cinikus, hazug banda művel.

"A Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter délelőtt találkozott azzal a magánszeméllyel, aki a kvótával kapcsolatos kérdést korábban beadta – közölte a Magyar Idők érdeklődésére a Miniszterelnöki Kabinetiroda, ami szerint a találkozót a miniszter "kezdeményezte"! ! ! !

Ezt ő „megértéssel fogadta”, és eleget tett a miniszter kérésének, így megnyílt a jogi lehetőség arra, hogy a kormány benyújtsa a népszavazási kezdeményezését a Nemzeti Választási Bizottsághoz"

A Rogán féle propaganda minisztérium közleménye:

"„Csabai József levélben tájékoztatta a Fidesz országos központját arról, hogy népszavazási kérdést nyújtott be, ilyen formában értesült a Miniszterelnöki Kabinetiroda az elérhetőségéről.”

Basszus, amikor már az ember azt hiszi, hogy nincs lejjebb, akkor mindig kiderül, hogy biza van. Hogy egy országot nézzenek hülyének állami szinten.

"A sajtóban megjelent híresztelésekkel szemben a kezdeményezést mint a közügyek iránt érdeklődő, arról véleménnyel bíró független magánszemélyként tettem meg"
Persze vén banya, mi meg hiszünk neked, mint a tordasi komaasszonyodnak a kisbolt tulajdonosnak a múltkor.
Az a 20 izomagyú köcsög is csak véletlen járt arra, mint a közügyek iránt érdeklődő honpolgár.

csak egy néző 2016.02.25. 19:43:17

@Válasszunk:
"Az egyik oldal az, hogy ha az adott MSZPs nem balhézni akar, hanem elsőként pecsételni akkor végig ott állhat, van kamera és minden ami jelzi mást nem akadályoz, de vár, figyel, elsőként pecsétel."

Ezt ugye te sem gondolod komolyan? Mert viccnek is durva lenne.

Javaslom nézd végig lassan a videót és amikor a kamera kedvéért, amikor még nem lehetett bélyegezni és az izomagyú köcsögök odaengedik Nyakó fiút, majd az ottani biztonsági őr közli vele, hogy nem maradhat ott a gép mellett, mert ugye nem neki sikerült betolakodni a kopaszok előtt és, amikor megvan a jel az addig senki által nem figyelt kis gyökér már bélyegez is, mielőtt a banya felállt volna.
És tényleg életszerű, hogy a cocik bérelték fel a fradista izomagyúakat.

Ne fárassz már és most kitilthatsz.

//index.indavideo.hu/video/Igy_akadalyozta_meg_egy_tucat_kigyurt_kopasz_hogy_az_MSZP_a_zarvatartast_nepszavazasra_vigye

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 19:46:15

@csak egy néző: Elég közel lehet maradni :)

Az izomagyúakat pedig az béreli fel akinek pénze van. Tudod egy vállalkozás úgy működik. A munkahelyemen is dolgozunk baloldali civileknek, baloldali civileknek, sőt még az állam bácsinak is :)

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 19:47:15

@csak egy néző: Nem csak a kormány nyújthatja be, de az MSZP is beelőzhet a témában :)

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 20:50:49

@csak egy néző: Nem is néztem belőled ki, hogy gondolkodni, érvelni akarsz. De meghagytam rá az esélyt, hogy hátha...

csak egy néző 2016.02.25. 21:04:41

@Válasszunk:
Baszki beszarok rajtatok. Ezt a választ oktatják nektek fidiótáknak?
Hiába érvelek, bizonyítékot csatolok és amikor már az ember megunja a meddő vitát és itt hagyja az ilyen fasz elvakult hívőt, akkor előveszitek ezt a panelt.

"A munkahelyemen is dolgozunk baloldali civileknek, baloldali civileknek, sőt még az állam bácsinak is :"

Mondjuk azt nem gondolnám, hogy te is egy ilyen cégnél dolgozol, mert annyival vagy különb, hogy tudsz írni.

Úgy, hogy én is meghagytam az esélyt, hogy érvelj, de hát nem sikerült, mondjuk én sem vártam és most már csak annyit, hogy menj a büdös picsába, faszfejkém.
Próbálj meg ilyen faszságokat a kis G..i oldalára írkálni, ott körbe szopogatnák a bránered. Na csá köcsög.
Hiába válaszolsz, mert törlöm is ezt a szar blogot az olvasottak közül.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.25. 21:07:51

@csak egy néző: Nézd, mindenki tudja, hogy most menekültes témában BÁRKI beelőzhet. Te ezt vitatva fröcsögsz, személyeskedsz.

Pech.

Pop40 2016.02.26. 12:38:46

@Válasszunk: "Szerinted bűncselekmény, más szerint meg nem, mert amikor akart odamenni oda jutott, hogy más gyorsabb volt, azt kerülgetni kell az nem akadály."

Nem szerintem, öreg, a BTK szerint.
De próbáljuk ki, összeszedek 10 kopaszt, odamegyünk hozzád, körbeállunk, hogy levegőt se kapj, pár „Mi van, félsz? Megbaszlak.” - szöveg kíséretében.
Aztán majd meglátjuk, mennyire fog tetszeni a dolog.

"De mondjuk a beszólogató bunkó paraszt megszólalásod kapcsán azt is elfelejted,"

Kiscsillag, ha neked mindenki bunkó meg paraszt, aki helyrerakja a fidesz seggét nyaló hülyeségeidet, rossz világ elé nézel... :-)

"hogy bizony a kezdeményező és a kopaszok "főnöke" között is bizonyított a régi személyes kapcsolat,"

A kezdeményező? Honnan tudod te, ki a kezdeményező?
Ugye nem képzeled, hogy Gipsz Jakabné kisnyugdíjas ránt össze 10 kopaszt, mert népszavazni akar menni? Ugyanmár, királylány.

A tények azok, hogy a fidesz székházát védő börtöntöltelékek, akik mellesleg Kubatov emberei, biztosították egy no-name fideszes nyanyának, hogy mindenképp az ő kérdése kerüljön be, akárki akármivel próbálkozna.

Fideszes verőemberek fideszes nyanyának fideszes szempontból kedvező (sőt létfontosságú) dolgot csináltak.

EZEK a tények. A többi a te agymenésed.

Pop40 2016.02.26. 12:44:42

@dukeekud:

"A videon csak annyi latszik, hogy kb 5-6 ember osszegyult abban helyisegben, de hogy ki miert van ott azt nem lehet tudni."

Ja, nem tudni. A 10 kopasz, akik Kubatov emberei, és a fidesz székházban is ott voltak, nyilván csak levegőzni mentek ki a hivatalhoz, mellesleg mind a 10-en egy pont ugyanolyan dossziéval, mint a nyanyáé.

Igen, biztos véletlen volt. Legalábbis egy hülye fideszes bomlott elméjében.

"Ugyhogy en, tovabbra sem latom mi a libbantak problemaja."

Semmi, elvtárs.
Úgy elképzelem, hogy Viktorkádat állta volna körül 2008-ban 10, bizonyítottan Gyurcsányhoz köthető kopasz, és "„Mi van, félsz? Megbaszlak.”-szövegekkel barátkoztak volna vele.

Nyilván akkor is ilyen könnyen napirendre tértél volna a dolog fölött, és véletlenül sem gyurcsányista terrorról óbégattál volna.

Ilyen szarházi egy hulladék bandát, mint ti, nem nagyon hordott még a hátán a föld.

Pop40 2016.02.26. 12:48:20

@Válasszunk:

"Az izomagyúakat pedig az béreli fel akinek pénze van."

Ó, ja. Úgy előttem van, ahogy pl Fletó besétál a félnáci, kopasz fradista söpredékhez, és felbéreli őket, hogy akadályozzák meg a fideszes nyanyát, hogy leadja a szavazatát, közben nyomják be a szoci embert.

Nagggyon életszerű, igen. :DDDD

Ennyi baromságot nem lehet könnyű kitalálnod, remélem, legalább jól fizetnek érte.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.26. 13:17:45

@Pop40: Ott kezdődik, hogy amikor te "kisnyugdíjast" említesz akkor ugye:

Ad 1.) Mindketten tudjuk, hogy polgármester feleség. Így egészen biztos, hogy anyagi lehetőségei nem a kisnyugdíjasoké.
Ad 2.) A korábbi helyzete alapján is elég valószínűtlen, hogy nyugdíjból alacsonyabb összeget kapna. De ezt egészíti ki az akkori megtakarításokból érkező jövedelem. Így biztos az, hogy a kisnyugdíjas szöveg nem igaz rá.
Ad 3.) Annak ellenére állítod, hogy Fideszes, hogy a férje ellen a Fidesz eltérő jelöltet indít, tehát választáson bizonyítottan nem egy oldalon álltak

Ezek alapján egyetlen dolog biztos: Az, hogy amit leírsz annak nem sok köze van a tényekhez. Ez pedig becstelenség, majd ha ezen az alapon szólsz be az bunkóság is.

Ugyanis jön még pár dolog amivel kapcsolatban amit leírtál hasonlóan kamu, hazugság.

Ad 4.) A "megbaszlak" és hasonló beszólás, a túl közel megy valakihez, stb. az jó eséllyel a garázdaság szabálysértésbve is belefér. Ha azt állítod a BTK állítja azt, hogy bűncselekmény történt, ahhoz 2 dolog kell: A tényállás és az, hogy az ismert tények alapján mutasd meg, hogy pontosan mivel merítették ki a tényállást.

Na ez az amit nem tettél meg. Ellenben mindketten tudjuk, hogy a BTK nem fogja azt mondani, hogy "az, hogy ekkor és ekkor így áll pár kopasz, bűncselekmény," mert visszamenőleg ilyet nem igazán működik beleírni, előre pedig nem vagy jós nem látod. Az hogy szerinted ami történik melyik tényállásnak felel meg az a te véleményed.

Ha te ezt úgy teszed kinyilatkoztatássá, hogy közben hazudsz sok dologról, akkor az a vélemény pontosan annyit ér, mint egy lepkefing. Ellenben bemutatja mekkora seggfej vagy.

Ad 5.) Bár biztos édesanyád is nyanya, más választópolgárt is így tisztelsz, nálad ez a szokás, de szeretném felhívni a figyelmed a legutóbbi választás során a férje mellett, és a Fidesz ellen kampányolt. Ez tény, hogy szerinted Fideszes az találgatás, maximum vélemény. Amikor mást állítva beszólogatsz, az csak téged tesz hazug emberré.

Ad 6.) A fentiekből kiderül, hogy nagyon nem kisnyugdíjas, de az is, hogy nem is a politikailag passzív átlagember. Hanem bizony egy politikusfeleség. Akiről tudjuk, hogy nem párt, hanem a férje, és a vele közösen képviselt értékek mellett állt ki, volt kezdeményező, stb.

Ma is ezen értékek mellett aktív a család, ezért valószínű, hogy ami ezen elvekből következik azok mellett ma is kiáll. Amikor átlagos kisnyugdíjasból érvelsz akkor pontosan kiderül a megtévesztő hazug szándékod.

Ad 7.) Láttam én már MSZP közeli exzsaru biztonsági cégét Fideszes rendezvényt biztosítani és vica versa. De azt is tudjuk, hogy egy volt Fideszes személyes kapcsolatrendszere, ahonnan segítséget kér merre terjed.

Ennek kapcsán azt állítanod, hogy ez a kapcsolat csak a párt mai érdeke miatt létezhet sem lenne igaz, mégis ezt sugalmazod.

Erre szokták azt mondani, a hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát.

Pop40 2016.02.26. 13:35:59

@Válasszunk:

Öreg, én értem, hogy téged ezért fizetnek, de igencsak szarul csinálod.

"Annak ellenére állítod, hogy Fideszes, hogy a férje ellen a Fidesz eltérő jelöltet indít, tehát választáson bizonyítottan nem egy oldalon álltak"

A nyanya "viktorka az én miniszterelnököm" kitűzőkkel pózolt. Ennélfogva bármikor hajlandó szívességet tenni Viktorkának. Viktorka elemi érdeke a boltzárról szóló népszavazás megakadályozása.

Ezek a tények, amik nagyjából mindenkinek világosak, a magadfajta fizetett majmokon kívül, akiket a pártja azért fizet, hogy próbálja meg elkenni a szart, amennyire lehetséges.

"Ha azt állítod a BTK állítja azt, hogy bűncselekmény történt, ahhoz 2 dolog kell: A tényállás és az, hogy az ismert tények alapján mutasd meg, hogy pontosan mivel merítették ki a tényállást."

Ha azt hiszed, hogy én most itt nekiállok neked előtúrni, a BTK pontosan melyik paragrafusa tartalmazza a megfélemlítés és garázdaság azon tilalmát, hogy tilos valakihez odaállni 10 kopasznak, és "megbaszlak"-ot üvöltözve az arcába, körbeállni, nagyon tévedsz.
Keresd meg magad, én nem asszisztálok egy magadfajta seggfej mismásolási kísérletéhez.

"Bár biztos édesanyád is nyanya, más választópolgárt is így tisztelsz, nálad ez a szokás"

Tévedés. Csak azokat a néniket nyanyázom le, akik egy szarházi pártvezér iránti vakhitű rajongásuk miatt inkább kibasznak egy országgal, csak hogy az idolljuknak jó legyen.

A többi meg rizsa. A tények változatlanul ezek: fideszes verőemberek fideszes nyanyával fidesznek létfontosságú dolgot cselekedtek.

Ezek a tények, ezeken túl te rizsázhatsz a banya keresetéről, meg az mszp közeli exzsarukról, csak magadat röhögteted ki.

csak egy néző 2016.02.26. 14:17:52

@Pop40:
Hagyd már a fenébe ezt a köcsögöt. Én már tegnap feladtam, mert értelmetlen ezzel a fasszal vitatkozni. Ha maga az öregasszony és az izomagyúak a tv-ben mondanák bele a kamerába, hogy a fidesz bérelte fel őket, ez a fasz, akkor is azt mondaná, hogy persze, mert a szocik lefizették őket, hogy ezt mondják.
Ennek semmiféle érv, bizonyíték nem számít, és amikor már felhúzza az ember agyát és beszól neki, akkor jön a fideszes panel, hogy:
'" Nem is néztem belőled ki, hogy gondolkodni, érvelni akarsz. De meghagytam rá az esélyt, hogy hátha..."
Hagyd a fenébe ezt a faszt.
Ez a tipikus barom, aki csak ezt tudja.

coub.com/view/3iha8

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.26. 17:27:01

@csak egy néző: Elhiszem, hogy nem csak viselkedni nem tanított meg édesanyád, de a kijáratot sem találtad meg magadtól, kérsz hozzá segítséget?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.02.26. 17:31:46

@Pop40: A garázdaság szabálysértési tényállását megjegyeztem erre. Ennél sokkal súlyosabb esetre is azt szokták ráhúzni. Azaz nem BTK vonatkozik rá, hanem szabálysértési törvény. Innen amit állítottál nem igaz, de sem a normaszöveget nem ismered, se nem keresel semmit, se nem érvelsz, csak beszólsz. Pontosan azt csinálod amit mondtam.

Szeretném megjegyezni, hogy amit állítasz a következők miatt sem igaz. Orbán Viktor-t a Fidesz és a KDNP közös miniszterelnök jelöltjeként lett miniszterelnök. Korábban pedig még az MDF is mellette volt.

Mellesleg Orbán Viktor elméletileg Magyarország, és ezzel minden magyar állampolgár miniszterelnöke. Ezen az alapon te is Fideszes vagy?
süti beállítások módosítása